مازیار زارع: ذوب‌آهن اصلا موقعیتی نداشت/ تمام آزمایشات روی تیم ما انجام می‌شود

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: در نیمه‌اول تیم ما خیلی‌خوب بازی کرد و نیمه‌دوم نیز موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم ‌که می‌توانستیم برنده شویم، اما یادم نمی‌آید ذوب‌آهن امروز موقعیت گلزنی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مازیار زارع پس از تساوی یک بر یک ملوان بندرانزلی مقابل ذوب‌آهن در چارچوب هفته چهارم لیگ‌برتر اظهار کرد: به‌نظر من امروز فوتبال بدی از سمت دو تیم اجرا نشد؛ مخصوصاً از سمت تیم ما که در نیمه‌اول واقعاً تیم بهتری بود، من که یادم نمی‌آید ذوب‌آهن امروز اصلاً موقعیتی مقابل ما داشت.

وی افزود: امروز حتی یک فرصت نیز به ذوب‌آهن ندادیم، تیم‌مان با برخی تصمیمات عصبی می‌شود؛ من کاری به پنالتی و صحنه‌های مشکوک بازی ندارم، اما آقای بای کاملاً تمرکز تیم ما را برهم زد. داور تمرکز لازم برای این بازی را نداشت و باید بگویم من چنین قضاوتی را تابه‌حال ندیده بودم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی درباره داوری پر حرف‌وحدیث بازی گفت: هرچه با خودم کلنجار رفتم که در مورد داوری بازی امروز صحبت نکنم دیدم نمی‌توانم؛ خودشان کاری می‌کنند که تمامی‌اش از پهلوی آدم بیرون بزند.

مازیار زارع خاطرنشان کرد: با این تفاسیر مجبوریم در رابطه با داوری صحبت کنیم. من نمی‌توانم قبول کنم چرا که قضاوت داور در بازی امروز و تصمیم‌های عجیب و غریبی که گرفت، کل ورزشگاه، بازیکنان و نیمکت تیم ما را عصبی کرد.

وی عنوان کرد: نمی‌توانم قبول کنم قضاوت امروز طبیعی بوده باشد. نیمه اول خوبی را پشت‌سر گذاشتیم، با وجود اینکه کیفیت زمین خیلی پایین آمده است و همچنان توپ روی زمین می‌شود. در نیمه‌دوم بهتر بازی کردیم؛ هم تیم ما و هم ذوب‌آهن موقعیت‌های گلزنی داشتیم و به‌دنبال گل دوم بودیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار کرد: اگر پنالتی برای ذوب‌آهن گرفته نمی‌شد داستان کاملاً متفاوت می‌شد؛ به‌هرحال این اتفاقات طبیعی است و باید خودمان را برای بازی مقابل حریفان قوی‌تر کنیم. ما تیم مظلومی هستیم.

مازیار زارع درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه گفت: در هفته گذشته ورزشگاه کاملاً پر بود ولی امروز پشت این دروازه خالی بود؛ گویا همه آزمایشات را بر روی ملوان انجام می‌دهند و این اتفاقات در فوتبال ما رخ می‌دهد. در کل بازیکنان ما خیلی زحمت کشیدند و می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

کد خبر 601127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.