تمرکز بر عملیات واحد، ضرورت فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: تمرکز بر عملیات واحد، ضرورت فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان حجت الاسلام والمسلمین مهدی فوقی روز _سه‌شنبه هشتم شهریورماه_ در نشست ملی پرده‌خوانی زنان عاشورایی در بنیاد مهدویت و آینده پژوهی با اشاره به روایاتی از ائمه معصومین (ع) اظهار کرد: اینکه امام زمان (عج)، اجتماع قلوب را رفع مانع برای تحقق بشارت عظیم ظهور مطرح می‌کنند، در واقع یک دستور عملیاتی است.

وی افزود: باید اجتماع قلوب را ایجاد کرده و با هم‌دلی و هم‌صدایی یک حرکت را دنبال کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه در فعالیت‌های فرهنگی باید به سمت چیدمان یک مجموعه متصل به هم حرکت کنیم، تصریح کرد: تمرکز بر عملیات واحد، ضرورت فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی است و این مهم بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.

وی خطاب به بانوان مداح و مبلّغات استان‌های کشور و حاضر در این نشست، گفت: برپایی این اجتماع هم‌دل را، یک فرصت برای خود بدانیم و برای گسترش چنین حرکت‌های ارزشی در سایر استان‌ها و شهرها، تلاش کنیم.

حجت الاسلام فوقی در پایان سخنان خود از امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی و بنیاد مهدویت و آینده پژوهی اصفهان برای حمایت و همکاری در برگزاری این نشست تشکر کرد.

به گزارش ایمنا، نشست ملی پرده‌خوانی زنان عاشورایی از جمله نشست‌های تعامل هنر در هیئات می‌باشد که با محوریت جهاد تبیینِ سفیرانِ تاریخ‌ساز و نقش بانوان در رسانه‌ای شدن اربعین حسینی، با حضور ۱۰۰ نفر از مبلغان و بانوان مداح استان‌های کشور از هشتم شهریورماه به مدت دو روز در اصفهان برگزار شده است.

تجدید میثاق با شهیدان و زیارت قبر آیت الله ناصری، تخت فولاد گردی، بازدید از نمایشگاه‌های فرهنگی والشمس و چراغ راهنما و برپایی کلاس‌های نقالی، نقش هنر دینی در تبلیغ، اصول حاکم بر نگارگری و آشنایی با کلیات و ضرورت مباحث مهدویت از جمله برنامه‌های این نشست است.

کد خبر 601119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.