۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۷
کلنگ‌زنی ۷ پروژه شهرداری زرند

شهردار زرند گفت: بهره‌برداری و کلنگ‌زنی هفت طرح عمرانی شهرداری در هفته دولت با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال انجام شد.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به بهره‌برداری و کلنگ‌زنی هفت طرح عمرانی طی هفته جاری با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال، اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری شهرداری زرند در سال جاری برنامه‌های متعددی در راستای ارتقای پروژه‌های عمرانی، المان‌سازی، آسفالت، بهسازی معابر و منظر شهری در دست اقدام دارد.

️وی افزود: این طرح‌ها شامل بهره‌برداری از بوستان حاشیه‌ای ۷ تیر، فاز نخست بوستان قرنی ۲۷، فاز نخست میدان امام خمینی (ره)، فاز نخست بوستان حاشیه‌ای ۱۵ خرداد، سرویس‌های بهداشتی، ساماندهی و آسفالت معابر خاکی و کلنگ‌زنی ساماندهی میدان دانشگاه می‌شود که برای اجرای این طرح‌ها بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه در نظر گرفته شده است.

شهردار زرند با اشاره به سایر اقدامات شهرداری، خاطرنشان کرد: جدول‌گذاری در معابر سطح شهر، رفع نقاط حادثه‌خیز، ایجاد و تقویت سیل‌بندها، روشنایی بوستان‌ها، نورپردازی میادین و معابر از دیگر اقدامات این نهاد از ابتدای سال تاکنون است، امیدوارم با اجرای این طرح‌ها شاهد پیشرفت و آبادانی بیشتر شهر زرند باشیم.

ضیاءالدینی از آغاز عملیات ساماندهی میدان دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و تصریح کرد: یکی از اهداف و برنامه‌های شهرداری، نگاه همه‌جانبه به مسائل و مشکلات شهری، خصوصاً ورودی‌های شهر است که باید معرف هویت شهر باشد.

وی ادامه داد: میدان دانشگاه یکی از ورودی‌های بسیار مهم شهر است، با اجرای طرح کارشناسی شده بیش از ۵۰۰ متر مربع از فضای این میدان کاهش خواهد یافت تا دسترسی به میدان با ایمنی بالاتری انجام شود.

شهردار زرند گفت: حجم خاک‌برداری این میدان بالغ بر ۳۵۰ مترمکعب است، برای آماده‌سازی این میدان در اجرای فعالیت‌های عمرانی آن بیش از ۱۸۰۰ متر مکعب شن‌ریزی نیز انجام خواهد شد.

ضیاءالدینی ادامه داد: این میدان به مساحت ۷۰۰۰ مترمربع و با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال بهسازی خواهد شد؛ ساماندهی جداول، زیباسازی فضای داخلی میدان، اجرای آبنما، گل‌کاری، ترمیم گوشوارهای میدان، ترمیم آسفالت، نورپردازی و غیره از برنامه‌های شهرداری است.

وی تاکید کرد: در اجرای این میدان استفاده از نظرات کارشناسان و پیاده‌سازی نقشه‌های کلی این طرح از برنامه‌های مهم شهرداری است؛ ساختن شهری زیبا نیازمند مشارکت همه‌جانبه شهروندان به خصوص صاحب نظران و کارشناسان دارد.

به گزارش ایمنا، شهر زرند در شمال استان کرمان و در جنوب کمی مایل به شرق ایران است. زرند با استان یزد و شهرستان بافق و شهرهای راور، کرمان، کوهبنان و رفسنجان همسایه است. زرند با مرکز استان ۸۰ کیلومتر و با شهرهای رفسنجان و کوهبنان ۹۰ کیلومتر، با بافق ۱۶۵ کیلومتر و با راور ۸۰ کیلومتر فاصله دارد.

کد خبر 601115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.