دستگیری قاتل ۱۶ ساله در کمتر از ۲۴ ساعت

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف قتل عمد و دستگیری قاتل کمتر از ۲۴ ساعت با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی ماموران انتظامی رامیان خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ فرزاد تاجره اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل مردی ۲۸ ساله در یکی از روستاهای شهرستان رامیان، بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد مقتول با استفاده از یک شیء نوک تیز از ناحیه گردن به شدت مجروح و به علت جراحات وارده به قتل رسیده است.

این مقام انتظامی افزود: تیمی متشکل از عوامل پلیس آگاهی و مأموران انتظامی با هماهنگی مراجع قضائی تحقیقات در خصوص دستگیری قاتل و علت وقوع قتل را آغاز و در کمتر از ۲۴ ساعت طی یک عملیات غافلگیر کننده پلیسی موفق به دستگیری قاتل که جوانی ۱۶ ساله بود شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به تحقیقات تخصصی به عمل آمده از متهم به قتل در پلیس آگاهی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده و با ارائه شواهد و مستندات متهم به قتل اعتراف و علت و انگیزه آن را اختلافات قبلی و شخصی عنوان کرد.

سرهنگ تاجره در پایان و به منظور پیشگیری از وقوع اینگونه جرایم به شهروندان توصیه کرد: در هنگام خشم از هر گونه اقدام بی مورد و تصمیم‌گیری عجولانه خودداری کنند.

منبع: رکنا

کد خبر 601113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.