اپل ۳ نام تجاری با محوریت هدست واقعیت ترکیبی ثبت کرد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که اپل از طریق شرکت‌های وابسته به خود، سه نام تجاری ثبت کرده است که به هدست واقعیت ترکیبی اشاره می‌کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد اپل فرایند ثبت‌نام‌های تجاری مختلفی را که در آن‌ها از عبارت "واقعیت" استفاده شده، شروع کرده است. شرکت‌های مرتبط با اپل نام‌های تجاری Reality One، Reality Pro و Reality Processor را ثبت کرده است، اپل به طور معمول نام‌های تجاری را نه به طور مستقیم، بلکه از طریق شرکت‌های وابسته به خود ثبت می‌کند.

علاقه اپل به نام‌های تجاری حاوی عبارت Reality از سال ۲۰۱۷ شروع شد. از آن زمان بلومبرگ اعلام کرد اپل مشغول کار بر سیستم‌عامل rOS یا realityOS است. هیچ تضمینی وجود ندارد که اپل از نام‌های تجاری ذکر شده استفاده کند؛ این نام‌ها هنوز به صورت کامل ثبت نشده است و اپل مالکیت آن‌ها را در اختیار ندارد.

ممکن است Reality One نام نهایی اولین هدست واقعیت ترکیبی اپل باشد؛ به نظر می‌رسد که هدست اپل محصولی رده‌بالا و گران‌قیمت است و به دو صفحه‌نمایش پر وضوح و تعداد زیادی دوربین و حسگر مجهز است. نام تجاری Reality Processor به پردازنده‌ای اشاره می‌کند که اپل به صورت اختصاصی برای هدست واقعیت ترکیبی خود می‌سازد. انتظار می‌رود که Reality Processor شباهت زیادی به تراشه M۲ داشته باشد.

کد خبر 601077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.