تشییع آیت‌الله ناصری پیکر وهابیت و صهیونیست را به لرزه انداخت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: تشییع باشکوه آیت‌الله ناصری دشمنان را کلافه کرد و پیکر وهابیت و صهیونیست به لرزه افتاد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا جان‌نثاری در جمع مردم زرین شهر، تشییع پیکر آیت‌الله ناصری را از اتفاقات بی‌نظیر تاریخ استان اصفهان دانست و اظهار کرد: جمعیتی چند صد هزار نفری از اقشار مختلف مردم در این مراسم از گلستان شهدا تا میدان احمدآباد حضور داشتند.

وی با اشاره به توطئه دشمنان برای بدبین کردن مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی و روحانیت، افزود: با دیدن چنین صحنه‌هایی آیا همچنان می‌توان گفت مردم به روحانیت دل‌بستگی ندارند، این مراسم باشکوه به‌خوبی نشان داد مردم ایران به اسلام، انقلاب، نظام رهبری و روحانیت اصیل اعتقاد داشته و از جان و دل آنان را قبول دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تصریح کرد: آیت‌الله ناصری از جمله روحانیانی بود که در خصوص رهبری شفاف‌ترین نظرات را ارائه می‌کرد و همواره از نظام، ولایت فقیه و شخص مقام معظم رهبری حمایت ویژه‌ای داشت.

وی عنوان کرد: تشییع باشکوه آیت‌الله ناصری دشمنان را کلافه کرد، پیکر وهابیت و صهیونیست به لرزه افتاد و بار دیگر زنگ خطر را برای آنها به صدا درآورد.

کد خبر 601070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.