۴۳۴ طرح کارآفرینی در البرز افتتاح شد

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: ۴۳۴ طرح کارآفرینی در البرز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نعمت الله رضایی امروز _سه‌شنبه، هشتم شهریورماه، در آئین افتتاح طرح‌های مورد حمایت صندوق کارآفرینی استان البرز در سال نخست دولت سیزدهم که در شهرک صنعتی سیمین دشت برگزار شد، با بیان اینکه ۶۴ هزار طرح طی یک سال گذشته مورد حمایت قرار گرفته است، اظهار کرد: این طرح‌ها ۱۷۵ هزار اشتغال به دنبال داشته است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی دولت برای ایجاد اشتغال، افزود: ۸۰ درصد این اشتغالزایی‌ها با حمایت صندوق کارآفرینی امید انجام می‌شود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه زنجیره‌ای عمل کردن در طرح‌های خرد و کوچک به استحکام و رونق این طرح کمک خواهد کرد، اظهار کرد: ایجاد صندوق‌ها خرد محلی از دیگر برنامه‌های ما است که در این خصوص طی یک سال گذشته ۱۷۵۰ صندوق مورد حمایت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه دو هزار میلیارد تومان از بودجه صندوق کارآفرینی امید به دانش بنیان‌ها تخصیص خواهد یافت، اظهار کرد: عملکرد حوزه کار آفرینی در سال جاری ۱۲ برابر سال گذشته بوده است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه امروز ۴۳۴ طرح در استان البرز افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: ۷۵ میلیارد تومان تسهیلات به این واحدها اختصاص داده شده است.

به گفته وی ۲۴۰ میلیارد تومان در سال جاری سرمایه صرف شده که موجب به ایجاد دو هزار و ۱۰۰ شغل شده است.

کد خبر 601069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.