ضرورت ایجاد تحول اساسی در طراحی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران باید برای خانواده‌های تهرانی برنامه‌های ویژه‌ای طراحی و اجرا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد آخوندی امروز _‌سه‌شنبه هشتم شهریورماه_ با حضور در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با رئیس جدید این سازمان دیدار و اظهار کرد: لازم است در برنامه‌ ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در شهر تهران تحولی اساسی انجام شود.

وی با اشاره به انتصاب مهرداد باقری به عنوان رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، افزود: بازنگری در برنامه‌های فرهنگی و هنری که برای شهر تهران طراحی می‌شود، امری ضروری است، در اجرای برنامه‌ها باید به مقتضیات جدید توجه شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران باید برای خانواده‌های تهرانی برنامه‌های ویژه‌ای طراحی و اجرا کند.

وی افزود: باید با هم‌افزایی و تعامل بین سازمان فرهنگی و هنری و معاونت فرهنگی و اجتماعی شاهد تغییر فضای فرهنگی شهر تهران باشیم و شورای اسلامی شهر آمادگی هرگونه همکاری در این حوزه را دارد.

وی با اشاره به لزوم ایجاد انضباط و شفافیت بیشتر در این سازمان، تصریح کرد: کمیسیون برنامه و بودجه جهت رفع مشکلات این سازمان آمادگی دارد.

آخوندی گفت: در این دیدار باقری رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این سازمان در دوره جدید ارائه کرد.

کد خبر 601043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.