هر زمان شرایط مهیا باشد میزبان بانوان هستیم/مجمع برآیند دیدگاه‌های مختلف در فضای سالم بود

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: مجوز حضور بانوان برای هیچ استانی صادر نشده اما دنبال آن هستیم. این را حق تماشاگر خودمان می‌دانیم و هر زمان که شرایط فیزیکی و قوانین مهیا باشد با افتخار میزبان بانوان هوادار سپاهان خواهیم بود.

محمدرضا ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: مجمع برآیند دیدگاه‌های مختلف در یک فضای سالم بود و تحت نظارت کمیته بدوی و دستگاه‌های نظارتی برگزار شد. در حال حاضر زمان همبستگی، دلبستگی و پیوستگی برای رو به جلو رفتن فوتبال کشور است. باید به فوتبال و فوتسال بانوان و رده‌های پایه توجه شود و مشکلات باشگاه‌ها حل شود.

وی ادامه داد: حق پخش تلویزیونی مطالبه جدی ما است. همچنین بحث نظام جامعه باشگاه داری را داریم که مسئله‌ای مهم است و مطالبه همیشگی ماست. از همه کسانی که در مجمع اعتماد کردند و رای دادند سپاس گذاریم.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص بازی تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان، تصریح کرد: به خاطر قارچی که به چمن نقش جهان افتاده بود، با کمک دوستان‌مان در باشگاه ذوب آهن این فضا ایجاد شد تا بتوانیم در فولادشهر بازی کنیم تا ترمیم چمن نقش جهان انجام بگیرد. از ذوبی‌ها به دلیل این همکاری تشکر می‌کنم.

ساکت در رابطه با حضور بانوان در ورزشگاه، گفت: مجوز حضور بانوان برای هیچ استانی صادر نشده اما دنبال آن هستیم. این را حق تماشاگر خودمان می‌دانیم و هر زمان که شرایط فیزیکی و قوانین مهیا باشد با افتخار میزبان بانوان هوادار سپاهان خواهیم بود.

کد خبر 601040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.