زمین چمن مصنوعی گلشهر کلنگ‌زنی شد

شهردار گلشهر با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه زمین فوتبال چمن مصنوعی گلشهر، گفت: برای اجرای پروژه زمین فوتبال چمن مصنوعی شهر، ۲۶۰۰ مترمربع آزادسازی اراضی مسکونی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی محمودی امروز _سه‌شنبه هشتم شهریورماه ۱۴۰۱_ در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرداری گلشهر با اشاره به کلنگ‌زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی شهر، اظهار کرد: تاکنون برای اجرای پروژه زمین فوتبال چمن مصنوعی شهر بیش از ۴۰۰ میلیون تومان از سوی خیران کمک نقدی شده و ۲۶۰۰ مترمربع آزادسازی اراضی مسکونی انجام شده است.

وی با بیان اینکه در چهار محله گلشهر سالن ورزشی وجود دارد، افزود: اعضای شورای اسلامی گلشهر با وفاق و همدلی برای توسعه و آبادانی شهر در حوزه‌های مختلف تلاش می‌کنند، در شش ماهه نخست فعالیت دوره ششم شورای اسلامی گلشهر برابر یک‌سال بودجه شهرداری پروژه اجرا شده است.

شهردار گلشهر با بیان اینکه بازسازی و مرمت حمام شهر با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان به اتمام رسیده است، خاطرنشان کرد: افتتاح دفتر شورای اسلامی گلشهر از دیگر پروژه‌های شهرداری و شورای شهر بود و به مناسبت هفته دولت مرکز جمع‌آوری ثابت بازیافت پسماند زباله‌ها در شهر راه‌اندازی شد؛ حفظ زمین پاک و کاهش حجم ورودی پسماند زباله‌ها به کارخانه بازیافت از اهداف راه‌اندازی مرکز جمع‌آوری پسماند زباله است.

محمودی از اصلاح حریم نقطه حادثه‌خیز شهر گلشهر در نزدیکی پمپ بنزین شهر خبر داد و اضافه کرد: با اعتباری بالغ بر ۱.۳ میلیارد تومان این نقطه حادثه خیز شهر گلشهر اصلاح شد.

در ادامه محمدرضا عسگریان، فرماندار گلپایگان با بیان اینکه اقدامات زیربنایی در حوزه ورزشی گلشهر از سوی شهرداری قابل تحسین است، اظهار کرد: تلاش داریم در سطح شهرستان امکانات ورزشی به صورت متوازن توزیع شود.

وی تاکید کرد: با وجود کمبود نقدینگی و اعتبارات، نگاه دولت سیزدهم امیدوار کننده است و در حال تلاش برای رفع مشکلات هستیم، چنان‌چه بعضی پروژه‌های شهرستان در مدت مشخص اجرا شده بود اکنون با مشکلات مواجه نبودیم.

در ادامه روح‌الله نیکبخت، رئیس شورای اسلامی شهر گلشهر نیز با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های شهرداری و شورای شهر به مناسبت هفته دولت، تصریح کرد: جوانان گلشهر همواره استعدادهای درخشانی در سطح ملی در حوزه ورزشی داشته‌اند و شورای شهر در اجرای امکانات زیربنایی ورزشی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی ضمن قدردانی از کمک خیران گلشهر برای اجرای پروژه زمین فوتبال چمن مصنوعی شهر، گفت: شکی نیست که شهر تنها با کمک شهروندان ساخته و آباد می‌شود؛ بنابراین از شهروندان تقاضا داریم به شورای شهر و شهرداری در اجرای پروژه‌ها کمک کنند.

کد خبر 600998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.