نمی‌توانیم عقب‌ماندگی ۵۰ساله را جبران کنیم

معاون اداری‌ مالی شهرداری خرم‌آباد گفت: با توجه به شرایط اقتصادی شهر و مشکلاتی که شهرداری با آن روبه‌رو است، نمی‌توانیم عقب‌ماندگی ۵۰ساله را جبران کنیم و شهر را به نقطه ایده‌آل برسانیم.

مسعود جایدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: واقعیت این است که شهرداری تنها است، حتی نمایندگان مجلس شهرداری را تنها گذاشته‌اند، با این روند تنها می‌توانیم یک نمودار رو به رشد داشته باشیم.

وی افزود: افق دید ما شهرهای بزرگ است، با این دیدگاه و انباشت مشکلات، مسائل شهر و شهرداری طی یک یا دو سال آینده حل نخواهد شد.

معاون اداری مالی شهرداری خرم‌آباد با بیان اینکه مشکل شهرداری تهیه قیر برای آسفالت خیابان‌ها و معابر است، خاطرنشان کرد: خرید تجهیزات به‌روز از عهده شهرداری خارج است، چراکه ماشین‌آلاتی که هم‌اکنون در اختیار ما است طی هشت سال گذشته تعمیری نشده است.

جایدری اضافه کرد: درحال‌حاضر با انبوهی از ماشین‌آلات تعمیری مواجه هستیم که هر قدر اعتبار برای نوسازی آن‌ها تزریق کنیم، باز هم با مشکل مواجه می‌شویم و هزینه تعویض روغن غلتک و سایر دستگاه‌ها را نداریم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی شهر و مشکلاتی که شهرداری با آن روبه‌رو است، نمی‌توانیم عقب‌ماندگی ۵۰ ساله شهر را جبران کنیم و شهر را به نقطه ایده‌آل برسانیم.

معاون اداری مالی شهرداری خرم‌آباد با تاکید بر اینکه امسال شش میلیارد تومان در دو فاز برای بهسازی و مرمت پیاده‌راه‌های شهر در نظر گرفته شده است، گفت: در فاز نخست، بهسازی خیابان امام (ره) از پل حاجی تا میدان شهدا با دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و روبه‌روی شهربازی کیو با ۷۰۰ میلیون تومان را در دستور کار داریم.

جایدری ادامه داد: علاوه بر سنگ‌فرش، جدول‌سازی و رهاسازی درختان خیابان امام (ره) نیز انجام می‌شود، زیرا بسیاری از جدول‌سازی‌ها قدیمی است و به درختان آسیب وارد کرده است.

کد خبر 600925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.