تلاش شهرداری ارومیه در راستای توسعه و عمران شهر

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شورای ششم نزدیک به ۱۳ ماه است که فعالیت می‌کند و در راه توسعه و عمران شهر ارومیه با تمام توان تلاش کرده است و خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نقی کریمی امروز _سه‌شنبه هشتم شهریورماه_ در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری ارومیه به مناسبت هفته دولت ۱۴۰۱، اظهار کرد: شورای ششم نزدیک به ۱۳ ماه است که فعالیت می‌کند و شهرداری را با ۱,۹۵۰ میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتیم.

وی ادامه داد: میزان تحقق بودجه شهرداری در سال‌های ۹۶ تا ۱۴۰۰ به طور متوسط سالانه ۸۰۰ میلیارد تومان بوده و حدود ۷۰۰ میلیارد تومان آن صرف هزینه‌های جاری شده و عمده بدهی‌ها از این محل ایجاد شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: تا آخرین توان در راه توسعه و عمران شهر ارومیه تلاش خواهیم کرد. کارکنان شهرداری شبانه‌روز در حال تلاش و بیش از ۹۵ درصد کارکنان بی‌وقفه در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند، اما درصد کمی نیز وجود دارند که موجب بدنامی کل مجموعه شدند.

وی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک خبرهای بسیار خوبی از مدیریت شهری در عرصه توسعه و عمران اطلاع‌رسانی و شنیده خواهد شد تا رضایت خاطر شهروندان فراهم شود.

کریمی گفت‌: در این مراسم بخشی از پروژه‌های عمرانی شهرداری کلان‌شهر ارومیه به ارزش ۱,۶۱۲ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

هدف از توسعه خدمات الکترونیکی رفاه و آسایش شهروندان است

حسین مهدی‌زاده، شهردار ارومیه نیز در این مراسم با اشاره به گزارش عملکرد شهرداری ارومیه، اظهار کرد: در حوزه‌های مختلف اقدامات شایسته‌ای انجام شده و حوزه فناوری اطلاعات و هوشمندسازی یکی از حوزه‌هایی بوده که اقدامات مؤثر و کارآمدی را به ثمر نشانده است.

وی ادامه داد: شهرداری در حوزه توسعه خدمات الکترونیکی با هدف رفاه و آسایش شهروندان و تلاش در راستای شفافیت، فعالیت‌هایی انجام داده و صدور پروانه‌های ساختمانی الکترونیکی شده است.

شهردار ارومیه گفت: نوسازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، هوشمندسازی تقاطع‌ها، سامانه برخط ترافیکی طراحی داخلی، ایجاد مرکز کنترل ترافیک و نصب دوربین‌های کنترل سرعت هوشمند از جمله اقداماتی است که در حوزه خدمات الکترونیکی انجام شده است.

وی افزود: در آینده نزدیک از اپلیکیشن استعلام آنی آخرین وضعیت پرونده ملک که توسط سازمان فاوا طراحی شده است، رونمایی خواهد شد.

مهدی‌زاده گفت: در ششمین روز از هفته دولت، بخشی از پروژه‌های شهرداری کلان‌شهر ارومیه به ارزش ۱,۶۱۲ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 600878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.