تلاش شهرداری مراغه برای نوسازی ناوگان حمل‌ونقل

شهردار مراغه گفت: بازسازی اتوبوس‌های فرسوده و اقدام برای نوسازی آن‌ها ازجمله اقدامات شاخص حوزه حمل‌ونقل شهرداری طی یک سال اخیر بوده است.

محمد مقتومی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر گستردگی بخش حمل‌ونقل عمومی، اظهار کرد: راه‌اندازی خطوط برون‌مرزی، ساماندهی اتوبوس‌های برون‌شهری و بهسازی جایگاه‌های سوخت CNG، بازسازی اتوبوس‌های فرسوده و اقدام برای نوسازی آن‌ها ازجمله اقدامات شاخص حوزه حمل‌ونقل شهرداری در یک سال اخیر بوده است.

وی افزود: شهرداری در راستای توسعه بخش حمل‌ونقل باید به بخش خصوصی و فعالیت‌های آن توجه و از ظرفیت آن‌ها استفاده کند.

شهردار مراغه با بیان اینکه سازمان حمل‌ونقل باید چابک‌سازی و حداکثر کارایی را داشته باشد، خاطرنشان کرد: الکترونیکی کردن ساختار سازمان‌های شهرداری در حال انجام است و توجه به اجرای طرح‌های شهر و ترافیک هوشمند، روان‌سازی ترافیک، حل مشکلات و گره‌های ترافیکی و تدوین برنامه مشخص در حوزه حمل‌ونقل و ناوگان درون شهری اهمیت زیادی دارد.

مقتومی از تداوم عملیات آسفالت‌ریزی کمربندی جنوبی حدفاصل پل جهاد حال سه راهی یوسف‌آباد با ️حجم آسفالت‌ریزی ۲۰ هزار مترمربع خبر داد و گفت: عملیات آسفالت‌ریزی خیابان ۴۸ متری شهید دهقان توسط شهرداری مراغه آغاز شده است و آسفالت‌ریزی در سایر معابر شهر بنا به نظر شهرداری و اطلاع شهروندان ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، مراغه دومین شهر بزرگ استان آذربایجان‌شرقی و مرکز شهرستان مراغه است. این شهر در جنوب‌غربی استان آذربایجان‌شرقی، شرق دریاچه ارومیه و دامنه جنوبی کوه سهند قرار گرفته است و از شمال به شهرستان تبریز، از شرق به شهرستان هشترود، از جنوب به شهرستان باروق و از غرب به شهرستان بناب دریاچه ارومیه محدود می‌شود.



کد خبر 600807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.