ترکیب احتمالی استقلال برابر نفت مسجدسلیمان

تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته چهارم فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر از ساعت ۲۰:۳۰ امروز در ورزشگاه شهیدبهنام محمدی، میهمان نفت مسجدسلیمان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال استقلال تهران در چهارمین مصاف خود در رقابت‌های فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر فوتبال ایران و پس از کسب دو پیروزی متوالی برای رسیدن به صدر جدول، باید از ساعت ۲۰:۳۰ با قضاوت پیام حیدری در ورزشگاه شهیدبهنام محمدی به‌مصاف تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برود.

در ادامه ترکیب احتمالی استقلال در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان را بررسی خواهیم کرد؛

گلر آبی‌ها به‌دنبال ثبت دومین کلین‌شیت پیاپی

سیدحسین حسینی آقای شماره‌یک دروازه استقلال است و جانشینی مطمئن‌تر از وی در لیست آبی‌ها وجود ندارد؛ حسینی پس از دریافت سه گل در دو هفته ابتدایی، در دیدار خانگی مقابل مس کرمان عملکرد خیلی‌خوبی به‌نمایش گذاشت و علاوه‌بر ثبت نخستین کلین‌شیت فصل، نقش بسزایی در پیروزی تیمش داشت.

دفاع استقلال روزبه‌روز مطمئن‌تر می‌شود

خط‌دفاعی آبی‌های پایتخت، در هر سه‌دیدار ابتدایی لیگ با حضور عارف غلامی، رافائل سیلوا و روزبه چشمی مقابل حریفان قرار گرفته و به‌نظر نمی‌رسد «ساپینتو» تصمیم داشته باشد حداقل در این هفته‌ها که مدافعانش با یکدیگر هماهنگ‌تر می‌شوند، تغییراتی در مدافعانش ایجاد کند. به‌علاوه اینکه سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند، هنوز در شرایط بازی قرار ندارند و نیاز به انجام تمرینات بیشتر دارند. سیستم موردعلاقه ساپینتو نیز هنوز سه‌دفاعه است و ظاهراً تمایلی به تغییر آن‌نیز ندارد.

موج رضایت از هافبک‌ها

در میانه‌زمین، مهدی مهدی‌پور یکی از سلاح‌های ساپینتو به‌شمار می‌رود که از همین ابتدا تبدیل به مهره‌ای ثابت در ترکیب استقلال شده است. از بین آرش رضاوند و سعید مهری هرکدام یک‌بار در دو بازی گذشته از ابتدا در ترکیب بوده‌اند و احتمالاً این‌بازی نوبت سعید مهری خواهد بود، ضمن اینکه زبیر نیک‌نفس نیز بازی اول در ترکیب بود و احتمال حضورش در زمین از نیمه‌دوم وجود دارد. در سمت چپ و راست نیز فولبک‌های آبی‌ها جعفر سلمانی، ابوالفضل جلال و صابر حردانی هستند. در بازی قبلی حردانی راست و جلالی چپ بازی کردند و شاید ساپینتو با یک تغییر دیگر به جعفر سلمانی بازی دهد؛ خصوصاً اینکه فرصت بازی کنار مهاجمان باتوجه به حضور قایدی و محبی کمتر است.

اعتبار کُپُن شهباززاده فعلاً تمام شد

در خط هجومی، شاگردان ساپینتو عملکرد محشری نداشته‌اند اما در دو بازی قبلی تا حدودی از پس مسئولیت‌هایشان برآمده‌اند. سجاد شهباززاده در هر سه‌بازی قبلی در زمین حضور داشت اما موفق به گلزنی نشد، ساپینتو احتمالاً برای تست‌کردن سایر مهاجمانش به یامگا یا پیمان بابایی در خط‌هدف بازی بدهد. یامگا نیز از آنجا که در بازی قبلی موفق به زدن گل سه‌امتیازی شد می‌تواند مجدداً در ترکیب اصلی به‌عنوان مهاجم قرار بگیرد. مهدی قایدی و محمد محبی به‌عنوان بازیکنان کناری مهاجم نوک استقلال شانس بالایی برای حضور در زمین خواهند داشت. ارسلان مطهری هم باتوجه به اتفاقاتی که در هفته گذشته رقم خورد شاید هفته‌ها فرصت بازی پیدا نکند.

ترکیب استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان

سیدحسین حسینی، عارف غلامی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، صابر حردانی، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری، محمد محبی، مهدی قایدی، کوین یامگا

کد خبر 600806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.