دبیرخانه دائمی جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس در البرز تشکیل شد

عضو شورای سیاست‌گذاری سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس تدبیر زندگی از تشکیل دبیرخانه دائمی جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس تدبیر زندگی در استان البرز خبر داد.

به گزارش ایمنا، ولی الله صاحبکاری اظهار کرد: تدبیر زندگی تنها جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکسی است که به‌صورت تخصصی به موضوع ازدواج و خانواده پرداخته است.

وی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر موضوع جمعیت و خانواده از محورهای مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و زبان هنر بهترین ابزار در انتقال مفاهیم اجتماعی است، ادامه داد: این جشنواره در سال‌های اخیر توانسته با تولیدات هنری به اهمیت ازدواج و خانواده بپردازد و در راستای فرهنگ‌سازی آن با استفاده از زبان هنر اقداماتی را انجام دهد.

عضو شورای سیاستگذاری سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس تدبیر زندگی، گفت: استان البرز از ظرفیت‌های بالای هنری برخوردار است که به علت بی‌مهری برخی مسئولان اغلب هنرمندان کرجی هنر خود را برای عرضه به تهران می‌برند.

وی با اشاره به استقبال از سومین دوره جشنواره ملی «تدبیر زندگی» نسبت به دو دوره قبل را قابل‌توجه دانست و افزود: خوشبختانه آثار دریافتی این دوره از جشنواره نسبت به دوره قبل از کیفیت و کمیت بیشتری برخوردار است.

صاحبکاری تصریح کرد: توجه به درخواست‌های مکرر عکاسان، محور عکس نیز به سومین دوره جشنواره «تدبیر زندگی» اضافه شد و استقبال عکاسان به‌ویژه هنرمندان جوان از این محور نشان از دغدغ مندی آنها دارد که امیدواریم شاهد گسترش آن در دوره‌های بعدی جشنواره باشیم. اختتامیه جشنواره تدبیر زندگی در پاییز سال جاری به میزبانی استان البرز برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 600775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.