المان شهدای گمنام نیازمند ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار است

شهردار گوگد گفت: شهرداری برای تکمیل گنبد المان شهدای گمنام شهر، حدود ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

حسین علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس سال ۱۳۹۳ در محل بوستان لاله شهر گوگد خاکسپاری شدند، اظهار کرد: عملیات ساماندهی قبور مطهر این شهدا در قالب احداث المان به صورت گنبد و محوطه‌سازی در دوره پنجم شورای اسلامی شهر گوگد آغاز و تاکنون ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد اعتبار هزینه شده برای ساخت المان از سوی شهرداری گوگد و مابقی با کمک خیران بوده است، افزود: برای تکمیل گنبد المان شهدای گمنام حدود ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است؛ در صورت تأمین اعتبار از سوی مسئولان استان و شهرستان این پروژه تا هفته دفاع مقدس به اتمام می‌رسد.

شهردار گوگد خاطرنشان کرد: گوگد سال ۱۳۴۳ به شهر تبدیل شده است و با گذشت حدود ۶۰ سال از قدمت شهر هنوز محرومیت در سطح محلات شهر دیده می‌شود.

علی‌محمدی تصریح کرد: ادامه لوله‌گذاری آب فضای سبز بلوار جدیدالاحداث شهر گوگد به نیوان به طول ۶۵۰ متر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال توسط واحد خدمات شهری و فضای سبز شهرداری اجرا شده است.

وی از تداوم عملیات کانیوگذاری معابر شهری گوگد خبر داد و افزود: پروژه کانیوگذاری در باقی‌مانده طرح ورودی خیابان امام رضا (ع) شهر توسط پیمانکار واحد عمران شهرداری اجرا شده است.

کد خبر 600771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.