۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
مانیتورهای گیمینگ BenQ رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که بنکیو سه مانیتور گیمینگ سری MOBIUZ را با نرخ نوسازی و وضوح قابل‌توجه رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، BenQ سه مانیتور گیمینگ جدید با نام‌های MOBIUZ EX270M، MOBIUZ EX270QM و MOBIUZ EX480UZ معرفی کرده است که از نرخ نوسازی ۱۲۰ تا ۲۴۰ هرتز و نرخ تأخیر بسیار کم بهره می‌برند. قیمت سه محصول ذکر شده به ترتیب ۳۹۹، ۷۹۹ و ۱۹۹۹ یورو ارزیابی شده است.

مانیتور MOBIUZ EX480UZ درواقع پیشرفته‌ترین مدل میان سه مانیتور جدید بنکیو است. این محصول از پنل OLED ساخت ال‌جی بهره می‌برد و شرکت سازنده آن را به عنوان نمایشگر ۴۸ اینچی توصیف کرده است. وضوح این دستگاه 4K است و نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول می‌توان به نرخ تأخیر پاسخ‌گویی ۰.۱ میلی‌ثانیه اشاره کرد. این مانیتور از رنگ‌های ۱۰ بیتی، گواهی HDR400 برای نمایش رنگ مشکی واقعی، فناوری AMD FreeSync Premium، سوئیچ KVM و تکنولوژی HDRi BenQ نیز پشتیبانی می‌کند.

MOBIUZ EX270M و MOBIUZ EX270QM اولین دستگاه‌های این سری از محصولات بنکیو محسوب می‌شود که نرخ نوسازی آن‌ها به ۲۴۰ هرتز می‌رسد و از نرخ تأخیر پاسخ‌گویی یک میلی‌ثانیه بهره می‌برند. مانیتور MOBIUZ EX270M به پنل ۲۷ اینچی IPS با وضوح ۱۰۸۰ * ۱۹۲۰ پیکسل مجهز شده است و از فناوری HDRi و AMD FreeSync Premium نیز پشتیبانی می‌کند. این مانیتور دو بلندگوی ۲.۱ واتی و یک ساب‌ووفر پنج واتی دارد.

مانیتور MOBIUZ EX270QM از وضوح ۱۴۴۰ * ۲۵۶۰ پیکسل بهره می‌برد و ابعاد آن نیز ۲۷ اینچی است. این محصول دارای پنل IPS و گواهی VESA DisplayHDR 600 است و سطح روشنایی آن هنگام تماشای محتوای HDR حداکثر به ۶۰۰ نیت می‌رسد. بنکیو از درگاه HDMI 2.1 در این مانیتور بهره گرفته است که با کنسول‌های جدید سونی و مایکروسافت سازگاری دارد. مانیتور EX270QM نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و نرخ تأخیر پاسخ‌گویی یک میلی‌ثانیه را ارائه می‌دهد و از فناوری AMD FreeSync Premium پشتیبانی می‌کند.

کد خبر 600756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.