مجوز حضور بانوان در ورزشگاه فولادشهر صادر نشده است

طبق آخرین صحبت‌های مدیر روابط‌عمومی باشگاه سپاهان، علی‌رغم پیگیری‌های انجام شده، مجوزی درخصوص حضور بانوان برای دیدار سپاهان و فولاد صادر نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بحث حضور بانوان تماشاگر در بازی‌های لیگ‌برتر در روزهای اخیر بسیار اوج گرفته و علاوه‌بر سرخابی‌های پایتخت، سایر باشگاه‌ها نیز به‌دنبال اخذ مجوز حضور بانوان در ورزشگاه‌هایشان هستند و به سازمان‌لیگ نیز این خواسته را اعلام کرده‌اند.

دیدار حساس سپاهان و فولاد در چارچوب هفته چهارم لیگ‌برتر فوتبال یکی از بازی‌هایی است که درباره برگزاری آن با حضور بانوان تماشاگر در ورزشگاه فولادشهر پیش‌بینی می‌شد.

محمدصادق میرصالحیان در خصوص حضور بانوان در دیدار سپاهان و فولاد خوزستان اظهار کرد: باشگاه سپاهان در حال پیگیری حضور بانوان در دیدار روز چهارشنبه سپاهان و فولاد خوزستان بوده و نامه‌نگاری‌ها و پیگیری‌های لازم با مراجع ذی‌صلاح انجام شده است.

وی افزود: باوجود آمادگی ورزشگاه فولادشهر برای حضور بانوان، متأسفانه هنوز مجوزهای لازم از سوی مراجع ذی‌صلاح صادر نشده و ابلاغی نیز از سوی نهادهای ورزشی و غیرورزشی مربوطه در خصوص تأیید حضور بانوان، به باشگاه ارسال نشده است.

مدیر روابط‌عمومی باشگاه سپاهان تصریح کرد: در این صورت مسابقه سپاهان و فولاد خوزستان بدون حضور بانوان برگزار می‌شود.

میرصالحیان در پایان خاطرنشان کرد: نحوه خرید بلیت و سامانه‌های بلیت‌فروشی به‌محض دریافت تاییدیه‌های فنی اطلاع‌رسانی می‌گردد.

کد خبر 600745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.