افتتاح ۳۳ پروژه در بویین میاندشت/ کم‌کاری مدیران قابل قبول نیست

فرماندار بویین‌میاندشت با اشاره به اینکه کم‌کاری مدیران قابل قبول نیست، گفت: در هفته دولت ۳۳ پروژه با اعتباری بالغ بر۳۶ میلیارد تومان در شهرستان بویین‌میاندشت به بهره‌برداری می‌رسد و نزدیک به ۱۰ پروژه کلنگ‌زنی و آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضاعلی معصومی امروز -دوشنبه هفتم شهریورماه- در حاشیه مراسم غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدای شهرستان بویین‌میاندشت ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و رجایی، اظهار کرد: وقتی در فراز و نشیب‌های زندگی دچار مشکل می‌شویم، به شهدای والامقام تمسک می‌جوییم، در هفته دولت در جوار شهدای گمنام به شهدا ادای احترام می‌کنیم، البته شهدا به ما نیاز ندارند، این ما هستیم که به شهدا نیاز داریم، با توسل به شهدا می‌توانیم روحیه خود را تقویت کنیم،

وی افزود: مسئولیت ما در مقابل خون شهدا سنگین است، شهدا رفتند که مردم در رفاه زندگی کنند،، مسئولان در ادامه راه شهدا موظف به هموار کردن مشکلات برای رفاه مردم هستند، یک لحظه غفلت گناه نابخشودنی است، در هفته دولت با شهدا عهد و پیمان دوباره می‌بندیم تا تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار ببندیم،

فرماندار بویین میاندشت ادامه داد: امروز کمبود اعتبار و بودجه است و همه مردم شرایط سخت اقتصادی را درک می‌کنند، اما کم‌کاری مدیران قابل قبول نیست، حضور مسئولان در کنار قبور شهدا یک فلسفه اصلی دارد و آن هم عهد و پیمان بستن برای خدمت همه‌جانبه به مردم است.

معصومی گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی مدیریتی اسلامی انقلابی برای مدیران هستند، زندگی و زمان مسئولیت شهیدان رجایی بررسی و مطالعه شود، متانت در چهره و اندیشه‌های ناب در باطن این دو شهید والامقام بر همگان آشکار بود، ساده زیستی شهید رجایی و رفتارش با مردم و زیردستانش زبان‌زد بود، شهادت برازنده این شهید والامقام بود.

وی تصریح کرد: شهید رجایی همواره خود را مقلد امام و فرزند مردم ایران می‌دانست، همان گونه که سردار سلیمانی و سردار همدانیان نیز همواره خود را فرزند امام می‌دانستند، مجاهدت کردند و در راه دفاع از حرم اهل بیت به شهادت رسیدند.

فرماندار بویین میاندشت گفت: در هفته دولت باید کارگزاران شاخصه‌ها و راهبردهای دولت سیزدهم را رعایت کنند، پای درد و دل مردم نشستن از ویژگی دولت مردمی سیزدهم است، با درک واقعیت‌ها زندگی مردم را ارزیابی و در کنار مردم باشند.

معصومی تاکید کرد: در شهرستان بویین‌میاندشت تلاش داریم با هم افزایی بتوانیم مشکلات را رفع کنیم، تغییرات برخی مدیران تحولاتی به همراه دارد، وقت بهانه کمبود بودجه نیست، باید پیگیری کرد تا بودجه جذب شود، نباید پروژه‌ها طولانی مدت اجرا شود.

وی گفت: در هفته دولت ۳۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان در شهرستان بویین‌میاندشت به بهره‌برداری می‌رسد، و نزدیک به ۱۰ پروژه کلنگ‌زنی و آغاز خواهد شد.

فرماندار بویین‌میاندشت گفت: پایگاه هلال احمر نوغان با حضور کولیوند رئیس سازمان هلال احمر کشور افتتاح شد، قول و دستور راه‌اندازی شعبه را هم در شهرستان دادند، عملیات عمرانی محور بویین‌میاندشت به سمت خوانسار مدتی که شروع شده است.

کد خبر 600743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.