برقراری سرویس اصفهان- نجف برای زائران اربعین / برگشت از کربلا

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری استان اصفهان گفت: از تاریخ چهاردهم شهریور، روزانه شش سرویس از اصفهان به نجف اشرف حرکت خواهد کرد.

محمدعلی صلواتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره در نظر گرفتن ناوگان حمل و نقل برای انتقال مستقیم زائران از اصفهان به نجف اشرف اظهار کرد: در ابتدای این طرح تعداد محدودی اتوبوس برای عزیمت زائران به صورت مستقیم از اصفهان به نجف در نظر گرفته شده است. از تاریخ چهاردهم شهریور روزانه شش اتوبوس از اصفهان به نجف اشرف حرکت خواهد کرد. برای افزایش تعداد ناوگان حمل و نقل به عراق، گفت‌وگوهایی با مسئولان این کشور انجام شد اما در حال حاضر نتیجه‌ای حاصل نشده است.

سرویس بازگشت از کربلا به اصفهان در نظر گرفته شده است

وی افزود: سرویس‌هایی جهت بازگشت زائران به صورت مستقیم از کربلا به اصفهان در نظر گرفته شده است که این سرویس‌ها از تاریخ بیست‌وچهارم شهریور زائران را از کربلا به اصفهان خواهند آورد. برای افزایش تعداد سرویس‌ها با مسئولان در حال مذاکره هستیم اما در ابتدا به صورت محدود و روزانه شش سرویس برای عزیمت زائران از اصفهان به نجف اشرف در نظر گرفته شده است.

زائران قبل از حرکت بازگشت از عتبات، مرز ورودی خود به کشور را اعلام کنند

به گزارش ایمنا، زائران گرامی به منظور تأمین ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر در بازگشت از زیارت عتبات عالیات، مرز ورودی خود را بعد از زیارت در خاک عراق و قبل از حرکت به سمت مرز، صرفاً مرز ورودی خود را صرفاً با ذکر نام مرز (باشماق، تمرچین، چذابه، خسروی، شلمچه و یا مهران) به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ ارسال کنند.

کاهش زمان انتظار در مرز، مدیریت سفر و دسترسی بهتر به وسیله نقلیه از جمله مزایای اعلام مرز برای بازگشت زائران اربعین خواهد بود.

کد خبر 600739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.