عصرانه خبری شهرهای ایران در هفتم شهریورماه

در این بسته خبری از بهسازی حمل‌و ‌نقل عمومی صدرا تا نصب ۱۵۰ المان در قیدار و افتتاح سه طرح عمرانی در لوندویل را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بهسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی صدرا

پرنیان، شهردار شهر جدید صدرا با اعلام اینکه ساماندهی، نوسازی و بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری و جابه‌جایی بین صدرا و شیراز در دستور کار قرار دارد، از قول مساعد مسئولان کشوری مبنی بر تأمین مینی‌بوس و تعلق گرفتن تسهیلات در این زمینه، خبر داد

کلنگ زنی ۱۳ طرح عمرانی در بندر دیر

علی ابراهیمی، شهردار بندر دیر گفت: ۱۳ طرح عمران شهری با اعتبار ۱۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مناسبت هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی شد.

نصب ۱۵۰ المان در نقاط مختلف شهر

سیدمصطفی موسوی، شهردار قیدار با اشاره به نصب بیش از ۱۵۰ اِلمان در نقاط مختلف شهر از راه‌اندازی کارگاه جوشکاری و تولید المان نوری در قیدار با هدف حرکت در مسیر توسعه محیط شهری خبر داد

افتتاح ۳ طرح عمرانی شهرداری لوندویل

نعمت یاورپور، شهردار لوندویل گفت: سه طرح عمرانی و عام‌المنفعه شهرداری با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در چهارمین روز از هفته دولت افتتاح شد.

خدمات ارائه شده در باغ بانوان، زمینه‌ساز نشاط شهروندان

حسن حجتی، شهردار تیران گفت: باغ بانوان شهرداری، مکانی امن برای شادی و نشاط دختران و زنان شهر و اجرای فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی است.

تمدید ثبت‌نام و مجوزهای رانندگان متقاضی سرویس مدارس

محمدرضا وثوق‌نیا سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از آغاز ثبت نام و تمدید مجوزهای رانندگان متقاضی خودروی سرویس مدارس دانش آموزی برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ خبر داد.
.

کد خبر 600727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.