ضرورت بررسی استفاده از قانون درآمد پایدار در شهرداری ارومیه

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در راستای استفاده از قانون درآمد پایدار مدیریت هزینه‌های شهرداری این قانون در کمیسیون بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، توماج وحیدافشار امروز _دوشنبه هفتم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای بررسی و استفاده از قانون درآمد پایدار و مدیریت هزینه‌های شهرداری، هر هفته این قانون در کمیسیون بررسی و گزارش‌های مربوطه دریافت خواهد شد.

وی در خصوص اهمیت بررسی درآمد پایدار و هزینه‌های شهرداری، ادامه داد: باید موضوعات بااهمیت و دارای اولویت بررسی و چکش‌کاری و با بررسی در کمیسیون برای اجرا به شهردار ارسال شود.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: پیگیری‌ها و مکاتبات شهردار ارومیه برای افزایش تخصیص عوارض و دریافت مطالبات با وزیر اقتصاد که طی هفته جاری به مناسبت هفته دولت به ارومیه سفر کرده بود، قابل تقدیر و تشکر است.

وی افزود: با توجه به اینکه روند انتخاب شرکت در تمدید قرار دادهای نیروهای شرکتی و استیجاری طولانی شد خواستار اقدام فوری و پرداخت معوقات نیروهای شرکتی هستم. طبق هماهنگی‌های انجام شده مبلغ دو میلیون تومان به صورت علی‌الحساب برای رانندگان استیجاری شهرداری واریز می‌شود.

کد خبر 600721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.