گذر چهارباغ میزبان جامعه هدف بهزیستی شد

مدیر پروژه چهارباغ عباسی گفت: در آستانه هفته دولت به همت کارشناسان حوزه اشتغال شهرستان اصفهان توانمندی‌های مددجویان و توان‌خواهان بهزیستی با برپایی بیش از ۸۰ غرفه در گذر چهارباغ عباسی به نمایش درآمد.

محمدعلی سمیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت هفته دولت به همت کارشناسان حوزه اشتغال شهرستان اصفهان و با همکاری و مساعدت مدیریت پروژه چهارباغ عباسی، توانمندی‌های مددجویان و توان‌خواهان بهزیستی با هدف ایجاد اشتغال و درآمدزایی، با برپایی بیش از ۸۰ غرفه در گذر چهارباغ عباسی به نمایش گذاشته شد و مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

وی افزود: هرکدام از شهروندان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی در دوران خود وظایفی را در قبال یکدیگر بر عهده دارند که این وظایف شهروندی در برابر معلولان متفاوت است و ما باید شرایط را برای آنها به نحوی فراهم کنیم که بتوانیم از توانمندی آنها در راستای برقراری روحیه شادی و نشاط جامعه بهره ببریم.

مدیر پروژه چهارباغ ادامه داد: مدیریت پروژه چهارباغ با همکاری سازمان مدیریت فرهنگی تفریحی و معاونت فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و همچنین سازمان اداره کل بهزیستی اصفهان به برپایی نمایشگاه مشاغل دستی و خانگی معلولان با بیش از ۸۰ غرفه در محور چهارباغ عباسی اقدام کرد که این نمایشگاه از تاریخ سوم تا هفتم شهریورماه برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در صدد هستیم با انجام برنامه‌ریزی لازم به طور ماهیانه بتوانیم از دستاوردهای و معلولان استفاده کنیم و بتوانیم توانمندی این افراد را به نمایش بگذاریم تا شهروندان این توانایی‌ها را از نزدیک ببینند و بدانند که معلولیت محدودیت نیست، بلکه سرآغاز یک توانمندی است.

سمیعی گفت: این نمایشگاه در چهارباغ عباسی و محور منتهی به پارک شهید رجایی به همت معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی و با همکاری مدیریت پروژه چهارباغ برگزار شد.

کد خبر 600661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.