آخرین اصلاحیه لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری کرمان اعلام شد

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر کرمان گفت: آخرین تغییرات اصلاحیه لایحه بودجه ۱۴۰۱ در پنجاه‌وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد امینی‌زاده امروز _دوشنبه هفتم شهریورماه_ در پنجاه‌وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کرمان در خصوص اعلام مصوبات کمیسیون بودجه، اظهار کرد: مصوبه اول مربوط به نامه‌ای از طرف شهرداری به شورای اسلامی شهر مبنی بر بخشیده شدن اجاره پارکینگ تجلی طی دوره‌ای که برای تعمیرات تعطیل شد، بود و در پی آن در کمیسیون بودجه مقرر شد ۵۰ درصد مبلغ اجاره‌بهای این پارکینگ بخشیده شود.

وی ادامه داد: مصوبه بعد از درخواست موافقت با تملک ملک نصیری در راستای اجرای طرح تفصیلی استان کرمان است که یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان برآورد شده بود در نهایت ۸۷۵ میلیون تومان بستانکاری مالک بوده است که مصوب شد روی همان ملک پروانه ساخت‌وساز برای وی در نظر گرفته شود.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر کرمان گفت: مصوبه دیگری درخواست یکی از کارکنان بازنشسته شهرداری مبنی بر ایجاد یک گلخانه و فروش گل و گیاه در خیابان نماز است.

وی افزود: مقرر شد در صورتی که واگذاری این زمین منعی برای اشغال نشدن معبر نداشته باشد با واگذاری این زمین از طریق مزایده موافقت شود.

امینی‌زاده با اشاره به آخرین مصوبه کمیسیون بودجه، خاطرنشان کرد: مصوبه دیگر درخواست شهرداری مبنی بر اعلام آخرین تغییرات اصلاحیه لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری است.

کد خبر 600653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.