نصب دستگاه کارت‌خوان در تاکسی‌های قم

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از تجهیز تمام تاکسی‌ها به دستگاه کارت‌خوان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، علی نیک با تأکید بر اهمیت حذف پرداخت‌های نقدی در تاکسی‌ها اظهار کرد: در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان طرح حذف کرایه نقدی از تاکسی‌ها با نصب کارت‌خوان روی تاکسی‌های شهر قم در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های کارت‌خوان به صورت رایگان بر روی تاکسی‌ها نصب می‌شود، افزود: برای نخستین بار به صورت آزمایشی، دستگاه‌های کارت‌خوان روی تاکسی‌های خط بازار- ۱۹ دی نصب شد و در این مدت استقبال مردم مناسب بوده و تعداد تراکنش‌های این خط قابل‌توجه است.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با تأکید بر اینکه در مرحله دوم بر روی تاکسی‌های خطوط اطراف میدان جانبازان نیز دستگاه کارت‌خوان نصب می‌شود، ادامه داد: پس از نصب دستگاه‌های کارت‌خوان بر روی تاکسی‌های میدان جانبازان، بلافاصله نصب این دستگاه‌ها روی تاکسی‌های دیگر شهر نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی اظهار امیدواری کرد: در شش‌ماهه دوم امسال، شاهد نصب دستگاه‌های کارت‌خوان روی تمام تاکسی‌های خطوط و گردشی باشیم تا مشکلات پرداخت نقدی که هم برای مسافران و هم برای رانندگان وجود داشت برطرف شود.

نیک با تاکید بر دریافت کرایه تاکسی بر اساس نرخ مصوبه شورای اسلامی شهر، گفت: دستگاه‌های کارت‌خوان در معرض دید مسافران قرار دارند و رانندگان ملزم به دریافت کرایه طبق نرخ مصوب هستند.

وی افزود: شهروندان می‌توانند هرگونه شکایت خود را با سامانه ۱۳۷ یا تماس با شماره تلفن ۳۶۶۲۸۸۰۰ اداره بازرسی و نظارت تاکسیرانی مطرح کنند.

کد خبر 600596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.