تکمیل پروژه‌های ‌نیمه‌تمام در اولویت دولت است

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: موضوع مهم برای دولت سیزدهم این است که پروژه های نیمه‌تمام را هرچه سریعتر تکمیل کند و به بهره‌برداری برساند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، محمد اسلامی همزمان با هفته دولت و به منظور بهره‌برداری و افتتاح چند پروژه عمرانی، اقتصادی و فرهنگی به استان لرستان سفر کرده است.

وی در مراسم افتتاح فاز نخست کتابخانه مرکزی خرم‌آباد اظهار کرد: فرا رسیدن هفته دولت را خدمت مردم استان لرستان تبریک عرض می کنیم و یاد و خاطره شهدای گرانقدر رجایی و باهنر را گرامی می‌داریم.

اسلامی افزود: در شرایط کنونی به ویژه در بخش فرهنگی، این اراده در دولت سیزدهم وجود دارد که پروژه‌هایی که نقش به سزایی در توسعه علمی و فرهنگی دارند به صورت ویژه پیگیری شود و این مهم مورد توجه رئیس‌جمهور قرار دارد.

معاون رئیس‌جمهور ادامه داد: این کتابخانه به عنوان یکی از پروژه‌های قدیمی شهر خرم‌آباد، سال‌ها مورد مطالبه مردم بوده و اکنون فاز نخست و هسته اصلی آن یعنی مخزن کتاب‌ها و محل قرائت برای بهره‌برداری آماده شده است و امیدواریم با همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین استاندار لرستان، این کتابخانه به زودی تجهیز شود و مردم خرم‌آباد بتوانند پس از دو دهه انتظار از کتابخانه مرکزی شهر خود بهره‌مند شوند.

رئیس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: امید است فازهای تکمیلی این کتابخانه نیز در آینده و به تدریج مراحل پایانی خود را طی کند.

اسلامی گفت: در هفته دولت طرح‌های بسیاری در کشور به مرحله اجرایی رسیده یا عملیات بهره‌برداری از آنها آغاز شده است؛ موضوع مهم برای دولت این است که پروژه‌های نیمه‌تمام را هرچه سریع‌تر تکمیل کند و به بهره برداری برساند.

وی تاکید کرد: در استان لرستان نیز امروز تعدادی از پروژه‌های صنعتی در حوزه کشاورزی و همچنین امور زیربنایی را افتتاح می‌کنیم و مورد بهره‌برداری قرار می‌دهیم تا مورد استفاده مردم این استان قرار گیرد.

کد خبر 600571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.