مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۶ شهریورماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر پدرکشی برای پول مواد، گروگانگیری چهار مرد افغان در آرایشگاه، ربودن یک جوان از خانه با شلیک‌های وحشت آور، حریق اتوبوس سربازان ارتش در جاده شیراز _ اصفهان، سقوط خودرو مسافران کیش به دره در استان گلستان و انهدام بزرگترین باند سرقت دلار در تهران را در زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _یکشنبه ششم شهریورماه_ به شرح ذیل است:

همسر مقتول در توضیح ماجرا به مأموران گفت: پسرم میلاد از صبح با محمود همسرم بر سر پول مواد مخدر جر و بحث می‌کردند. محمود به هیچ عنوان حاضر نبود که پول به پسرم بدهد و همین موضوع سبب شد تا آنها پس از جر و بحث باهم درگیر شوند و در نهایت هم میلاد با چند ضربه چاقو پدرش را از پا درآورد و بعد هم از خانه فرار کرد.

بیشتر بخوانید

چهار مرد نقابدار که با حمله به آرایشگاه مردانه، ۱۰ نفر را گروگان گرفته و با تهدید قمه، دست به سرقت خشن از آنها زده بودند، در برابر اتهام محاربه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید

درپی اعلام ورود چهار فرد آدم‌ربا به قصد تجاوز به عنف به منزل یکی از شهروندان قصرشیرین با ایجاد رعب و وحشت و اقدام به تیراندازی و ربودن یک جوان ۲۰ ساله، مأموران پلیس انتظامی بلافاصله وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید

در بحبوحه وقوع سیلاب مهیب در پاکستان مقامات این کشور درخواست کمک‌های بین‌المللی کردند.

بیشتر بخوانید

شامگاه پانزدهم دی ۹۴ وقوع یک درگیری در خیابان احمدی به مأموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر تهران اعلام شد. با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد جوانی ۳۲ ساله به نام مهدی در جریان درگیری بر اثر اصابت ضربه چوب بیس بال به سرش بیهوش شده است.

بیشتر بخوانید

یک دستگاه اتوبوس حامل سربازان ارتش در محور شیراز _ اصفهان، در میان شعله‌های آتش سوخت اما صدمه‌ای به سرنشینان وارد نشده است.

بیشتر بخوانید

درپی گزارش‌های مردمی به سامانه پیامکی حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مبنی بر کلاهبرداری یک کارمند دادگستری، موضوع با حساسیت مورد پیگیری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

مرد جوان که در یک دورهمی شبانه شرکت کرده بود در حالت مستی با شلیک گلوله یکی دیگر از میهمان‌ها را به قتل رساند و متواری شد.

بیشتر بخوانید

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: یک خانواده که از جزیره کیش به این استان سفر کرده بود در یکی از مناطق تفریحی و گردشگری استان گلستان به داخل دره سقوط کردند.

بیشتر بخوانید

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از انهدام بزرگترین باند هشت نفره سرقت دلار به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: متهمان از پیک‌های موتوری صرافی‌ها زورگیری می‌کردند.

بیشتر بخوانید

کد خبر 600498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.