شعب قضایی کشیک در پایانه‌های مرزی مستقر شود

رئیس کل دادگستری خوزستان با تاکید بر استقرار شعب کشیک به صورت تمام وقت در پایانه‌های مرزی خوزستان، تصریح کرد: سایر سازمان‌های تابعه دستگاه قضائی از جمله شورای حل اختلاف، پزشکی قانونی، اداره ثبت اسناد و املاک و تعزیرات نیز در صورت فراهم بودن شرایط، می‌توانند شعبی در این پایانه‌ها ایجاد کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری خوزستان، علی دهقانی در بازدید از پایانه مرزی شلمچه، اظهار کرد: امنیت زائران بسیار حائز اهمیت است و برای تأمین امنیت تردد آنها از مرکز استان تا مرزها باید اکیپ‌هایی مستقر و زمینه تأمین امنیت اموال این افراد فراهم شود.

وی ادامه داد: عاشورا حماسه‌ای تکرار نشدنی در تاریخ است و ما باید قدردان افتخار میزبانی از زائران امام حسین (ع) باشیم و در تمام حوزه‌ها اعم از امنیت، بهداشت و تردد زوار، به بهترین نحو خدمت‌رسانی کنیم.

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: انتظار ما این است که هر دستگاهی در حوزه کاری خود و بر اساس تقسیم وظایف صورت گرفته، به مسئولیت خود عمل کند، دستگاه قضائی نیز همراه و همگام با سایر دستگاه‌ها، آماده ارائه اقدامات حمایتی و رسیدگی به مشکلات امنیتی و قضائی احتمالی است.

وی با تاکید بر استقرار شعب کشیک به صورت تمام وقت در پایانه‌های مرزی خوزستان، تصریح کرد: سایر سازمان‌های تابعه دستگاه قضائی از جمله شورای حل اختلاف، پزشکی قانونی، اداره ثبت اسناد و املاک و تعزیرات نیز در صورت فراهم بودن شرایط، می‌توانند شعبی در این پایانه‌ها ایجاد کنند تا در صورت لزوم، در خدمت‌رسانی‌ها تسریع شود.

کد خبر 600467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.