۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
پتنت Pixel Notepad  منتشر شد

پتنت منتشر شده از Pixel Notepad نشان می‌دهد که این گوشی تاشو گوگل شباهت زیادی به گلکسی زد فولد سامسونگ دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدتی است که شرکت گوگل روی گوشی تاشویی به نام Pixel Notepad کار می‌کند؛ به‌تازگی نیز پتنت مربوط به این محصول منتشر شده است. با دقت به طراحی‌های پتنت می‌توان متوجه شد که طراحی پیکسل تاشو شبیه سامسونگ گلکسی زد فولد خواهد بود. محصول آینده گوگل مانند نوت‌بوک از وسط تا می‌شود، اما حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش آن نسبتاً ضخیم به نظر می‌رسد.

با توجه به پتنت منتشر شده از گوشی Pixel Notepad، دوربین سلفی آن برخلاف گلکسی زد فولد چهار که درون صفحه است در قاب بالایی قرار دارد. این احتمال وجود دارد که آرایه دوربین اصلی دستگاه شبیه به سری پیکسل ۶ باشد. این اولین باری نیست که در مورد گوشی تاشو پیکسل می‌شنویم، زیرا در گذشته نیز چندین رندر از آن منتشر شده بود.

شایعات ارائه شده حاکی از این است که Google Pixel Notepad با صفحه‌نمایش بیرونی ۵.۸ اینچی معرفی خواهد شد که عریض‌تر و کوتاه‌تر از Galaxy Z Fold 4 است. همچنین محصول جدید ذکر شده نسبت تصویر پهن‌تری از گوشی تاشو سامسونگ خواهد داشت.

از دیگر مشخصات احتمالی آن می‌توان به تراشه Tensor، دوربین اصلی ۱۲.۲ مگاپیکسلی سونی IMX363، لنز فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی IMX386 و دو دوربین هشت مگاپیکسلی IMX355 برای ثبت سلفی اشاره کرد. به‌زودی جزئیات بیشتری از گوشی هوشمند تاشوی گوگل در دسترس قرار خواهد گرفت.

کد خبر 600464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.