مانیتوری که با فشار دست به نمایشگر خمیده تبدیل می‌‎شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که مانیتور گیمینگ جدید و انعطاف‌پذیر «کورسیر» با فشار دست به نمایشگری خمیده تبدیل می‌‎شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، برند «کورسیر» مانیتور انعطاف‌پذیر جدیدی به نام Xeneon Flex 45WQHD240 را معرفی کرده که دارای صفحه‌نمایش OLED است و می‌توان آن را به آسانی با فشار دست از مانیتور صفحه تحت به مانیتوری خمیده تبدیل کرد. مانیتور جدید «کورسیر» ایده بسیار جالبی دارد و مزایای زیادی ارائه می‌دهد؛ زیرا مانیتورهای خمیده و تخت در زمینه‌های مختلف نسبت به یکدیگر دارای برتری‌هایی هستند.

مانیتور جذاب «کورسیر» به صفحه‌نمایش ۴۵ اینچی فوق‌عریض با نسبت تصویر ۲۱:۹ مجهز شده است و دارای نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت است. مانیتور Xeneon Flex را می‌توان تا حداکثر ۸۰۰ رادیان خم کرد؛ با این حال می‌توانید این مانیتور را به میزان کمتری نیز خم کنید. نمایشگر ذکر شده از فناوری‌های Nvidia G-Sync و AMD FreeSync Premium پشتیبانی می‌کند و به درگاه‌های متنوعی مانند HDMI، USB-C، USB-A و جک هدفون مجهز شده است.

این اولین بار نیست که یک شرکت فعال در صنعت صفحه‌نمایش چین محصولی تولید می‌کند. شرکت چینی Skyworth سال گذشته تلویزیونی هوشمند با صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر معرفی کرد. البته Xeneon Flex جزو نخستین محصولات از این مدل است که در بازارهای بین‌المللی در دسترس قرار می‌گیرد. تاکنون به تاریخ عرضه و قیمت مانیتور جدید «کورسیر» اشاره نشده، اما شرکت سازنده اعلام کرده است که تا پایان امسال جزئیات بیشتری درباره مانیتور خود در دسترس قرار می‌دهد، احتمالاً عرضه این محصول از اوایل سال ۲۰۲۳ آغاز می‌شود.

کد خبر 600461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.