اجرای طرح "اقدام سریع راهداری اصفهان" (اسرا) همزمان با هفته دولت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان از اجرای طرح "اقدام سریع راهداری اصفهان" (اسرا) همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان، فرزاد دادخواه اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و با توجه به برنامه‌ریزی این اداره کل در ادامه اقدامات راهداری برای ارتقا ایمنی و منظر آرایی راه‌های استان طرح اقدام سریع راهداری اصفهان (طرح اسرا) به مدت دو ماه از پنجم شهریور ماه ۱۴۰۱ در راه‌های استان اجرا خواهد شد.

وی افزود: با توجه به محدودیت منابع مالی این طرح به صورت صد درصد امانی و با بهره‌گیری از پرسنل کارشناسی و عملیاتی و ماشین آلات راهداری اداره کل و ادارات شهرستانی در سطح استان انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان خاطرنشان کرد: اقدامات نگهداری راه‌ها (تیغ زنی و تسطیح حریم راه‌ها، پاکسازی و تخلیه و شیب بندی کانال‌ها و زهکشی ترانشه های راه‌ها و تسطیح و ریگلاژ شانه راه‌ها و …) در اولویت قرار دارد.

دادخواه گفت: این طرح با هدف ارتقا ایمنی راه‌ها و منظر آرایی و انجام اقدامات پیشگیرانه و آمادگی جهت جلوگیری از خسارات احتمالی در اثر بارش باران و برف در فصول پاییز و زمستان به راه و ابنیه آن اجرا می‌شود.

وی از رانندگان و کاربران راه‌های برون‌شهری خواست با رعایت سرعت مطمئنه در محدوده‌های کارگاهی فعالیت ماشین آلات راهداری، یاریگر آنها در ارتقا ایمنی راه‌های استان اصفهان باشند.

کد خبر 600434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.