شرکت‌های هواپیمایی قیمت‌ بلیت‌های اربعین را به دادستانی اعلام کنند

دادستان عمومی و انقلاب تهران با تاکید بر تامین شرایط مطلوب برای زائران اربعین گفت: شرکت‌های هواپیمایی قیمت‌ها را به موقع به دادستانی اطلاع دهند تا با کسانی که در افزایش قیمت‌ها نقش دارند، برخورد شود.

به گزارش ایمنا به نقل از دادستانی عمومی و انقلاب تهران، علی صالحی در نشست مشترک با مدیران شرکت‌های هواپیمایی کشور اظهار کرد: برای حل تأخیر هواپیماها، برنامه‌ریزی جدی داشته باشید.

وی افزود: پیگیری حقوق مردم و حل دغدغه آنها تا برطرف کردن مشکل ادامه دارد و همه مدیران، این جدیت دادستانی تهران را در نظر بگیرند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران تصریح کرد: تأخیر هواپیماها، نارضایتی زیادی ایجاد کرده و علاوه بر آن قیمت‌های خارج از قاعده نیز بر این نارضایتی افزوده است.

وی با بیان اینکه خدمات‌دهی شرکت‌های هواپیمایی حق مسافر است، تصریح کرد: جریمه‌ها را به موقع پرداخت کنید، با مردم صحبت کنید و با اطلاع‌رسانی به موقع در زمان تأخیر هواپیما، مسافران را از سردرگمی نجات دهید.

صالحی اضافه کرد: بهتر است هواپیماهایی که نقص فنی دارند، پرواز نکنند زیرا وقتی یک هواپیما نقص فنی داشته باشد حتی ممکن است اعتبار کشور را زیر سوال ببرد.

وی تأکید کرد: این روزها حال مسافران اربعینی را دریابید و قیمت‌ها را به موقع به دادستانی اطلاع دهید تا با کسانی که در افزایش قیمت‌ها نقش ایفا می‌کنند، برخورد کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب تهران خطاب به مدیران شرکت‌های هواپیمایی یادآور شد: تأمین شرایط مطلوب تردد برای زائرانی که قصد سفر هوایی به عراق و (بالعکس به ایران) را دارند باید در اولویت شرکت‌های هواپیمایی قرار گیرد و در این زمینه کم‌کاری شرکت‌ها توجیه‌پذیر نخواهد بود.

کد خبر 600401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.