آغاز ساخت زمین چمن مصنوعی در منظریه

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: پروژه ساخت زمین چمن مصنوعی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در منظریه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالصادق نجفی امروز_ یکشنبه ششم شهریورماه _ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پروژه ساخت زمین چمن مصنوعی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در منظریه آغاز شد.

وی افزود: در این پروژه ۱۰ هزار متر فضای سبز و فضای تفریحی با اعتباری بالغ‌بر پنج میلیارد تومان اجرا می‌شود.

سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود این مجتمع تا دهه فجر امسال آماده بهره‌برداری شود، خاطرنشان کرد: مسئولان باید قدر خدمت به مردم را بدانند و در این فرصت محدود برای ارائه خدمات بهتر به مردم تلاش کنند، چراکه شهروندان خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات شهر هستند.

نجفی با اشاره به ضرورت خرید ماشین جمع‌آوری زباله، تصریح کرد: در صورت تخصص تسهیلات به شهرداری می‌توانیم اقدامات لازم را برای خرید ماشین پرس و حمل زباله انجام دهیم و آمادگی داریم تا در راستای توسعه شهر با دستگاه‌های اجرایی همکاری کنیم.

وی گفت: ۲۰ پروژه شهری با ۵۲ میلیارد تومان اعتبار و با کاربری‌های اداری، فرهنگی، تفریحی، ورزشی و خدماتی، در هفته دولت کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

سرپرست شهرداری شهرکرد افزود: نصب و راه‌اندازی پنج ایستگاه سامانه نظارت تصویری به همراه ۱۰ دوربین، راه‌اندازی مجموعه تفریحی ورزشی تپه نور الشهدا، مجموعه کافه کتاب خانواده، مجموعه ورزشی و درمانی اقبال لاهوری، پیاده‌روسازی و مناسب‌سازی معابر سطح منطقه یک و دو و راه‌اندازی خط تولید قطعات بتنی از جمله پروژه‌های شهرداری است.

کد خبر 600384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.