ارزشمندی وجود آیت‌الله ناصری برای جهانیان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آیت‌الله ناصری مبلغ بسیار خوبی بود که با انفاس قدسی خود جوانان بسیار زیادی را به سمت امام زمان (عج) جذب کرد و شاگردان زیادی را در این راه پرورش داد.

مجید نادرالاصلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، امروز _یکشنبه ششم شهریورماه_ در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت‌الله ناصری اظهار کرد: شکاف جبران ناپذیری به اسلام وارد شد؛ وجود آیت الله ناصری برای جهان ولایت و امامت بسیار ارزشمند بود.

وی افزود: این عالم برجسته مبلغ بسیار خوبی بود که با انفاس قدسی خود جوانان بسیار زیادی را به سمت امام زمان (عج) جذب کرد و شاگردان زیادی را در این راه پرورش داد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان وجود این شخصیت را برای اصفهان و کشور ارزشمند دانست و تاکید کرد: امروز این شکاف به پیکر اسلام و اصفهان وارد شد و مردم با حضور بسیار با شکوه خود در آئین تشییع این موضوع را نشان دادند.

وی حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله ناصری را نشان‌دهنده قدردانی از شخصیت‌های بزرگ و برجسته جامعه دانست و گفت: امیدواریم مدیران شهری نیز با انجام وظیفه حقوقی خود بتوانند خدمت‌گذار مردم باشند، فعالیت‌های مدیریت شهری برای آماده‌سازی آئین تشییع پیکر این شخصیت برجسته در راستای وظیفه حقیقی و حقوقی این نهاد بوده است.

نادرالاصلی با تاکید بر لزوم پیروی از منویات علما، بزرگان دین، رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: وظیفه شهرداری خدمت به جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی است که آن‌را به خوبی اجرا کرده و امیدواریم بتوانیم منشأ خیر برای اصفهان و مردم آن باشیم.

کد خبر 600334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.