نظافت روزانه ۲۷ میلیون مترمربع معابر شهر قم

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه نظافت شهر در مساحتی حدود ۲۷ میلیون مترمربع توسط هزار و ۵۰۰ نفر از کارکنان شهرداری انجام می‌شود، گفت: رویکرد شهرداری خدمت‌رسانی به‌موقع به شهروندان است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، سیدمحسن میرهادی در حاشیه جلسه دیدار مردمی و پرسش و پاسخ مردم و مسئولان همزمان با هفته دولت در مسجد الزهرا (س) خیابان پیام نور، با اشاره به اینکه تمام تلاش‌های مجموعه شهرداری بر این است که خدمت‌رسانی به‌موقع به شهروندان ارائه شود، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های شهرداری در موضوع بوستان‌ها و فضای سبز است.

وی با بیان اینکه آماده‌سازی بوستان‌ها یکی از وظایف شهری در بحث نشاط اجتماعی است، تصریح کرد: این موضوع در دستور کار مجموعه شهرداری قرار گرفته و آماده‌سازی بوستان‌ها در حال انجام است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه بحث فرهنگی در بوستان‌ها نیز بسیار مهم است، گفت: این‌گونه مباحث با جدیت دنبال می‌شود و این دغدغه در تمام بوستان‌های سطح شهر وجود دارد.

وی با اشاره به موضوع سگ‌گردانی در بوستان‌ها، افزود: در این زمینه نیز پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم تا مشکلاتی که برای شهروندان به وجود آورده است، برطرف شود.

میرهادی با تأکید بر اینکه در سطح شهر حدود ۷۰۰ تن زباله هر شب جمع‌آوری می‌شود، خاطرنشان کرد: زمان آغاز جمع‌آوری پسماندها از ساعت ۲۱ آغاز و تا حدود ۵ به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه ۱۵۷ دستگاه جمع‌آوری زباله‌ها را انجام می‌دهد، تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است که زباله‌ها تا قبل از ساعت ۶ که شهروندان از منزل خارج می‌شوند، جمع‌آوری شود.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه نظافت شهر باید به‌صورت کامل انجام شود، اضافه کرد: نظافت شهر در مساحتی حدود ۲۷ میلیون مترمربع توسط هزار و ۵۰۰ نفر از کارکنان شهرداری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نظافت و نگهداری از شهر یکی از رویکردهای مهم شهرداری است، افزود: سامانه ۱۳۷ شهرداری به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شهروندان است.

کد خبر 600326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.