ضرورت رفع سد معبر با نظارت و کنترل شهرداری

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: اطلاع‌رسانی و حضور رسانه‌ها در موضوع رفع سد معبر بسیار ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یعقوب حسینی امروز _ یکشنبه ششم شهریورماه_ در هشتاد و ششمین صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به ضرورت ساماندهی دست‌فروشان در این شهر و رفع چالش‌های پیرامون این موضوع، اظهار کرد: هر گونه ساماندهی باید همراه با برنامه‌ریزی باشد تا به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: تمام دست‌فروشان تحت مدیریت باندها نیستند، بلکه افرادی به شورای اسلامی شهر مراجعه می‌کنند که واقعاً از لحاظ اقتصادی در شرایط مناسبی نیستند و از قشر ضعیف جامعه هستند و برای این افراد باید بازارچه‌هایی برای تداوم فعالیت در نظر گرفته شود تا امکان امرار معاش این افراد نیز فراهم شود.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: لازم است بانک اطلاعاتی دقیق و جامع دست‌فروشان تهیه شود تا مشخص شود که چه افرادی از این راه مخار زندگی خود را تأمین می‌کنند و چه افرادی این حوزه را تبدیل به تجارت پرسود کردند.

وی با اشاره به نقش بارز رسانه در فرهنگ‌سازی و برخورد با معضل سد معبر در شهر، افزود: بحث اطلاع‌رسانی و حضور رسانه‌ها در موضوع سد معبر بسیار ضروری است، برای موفقیت در هر حوزه‌ای همراهی شهروندان تأثیر دارد و باید در خصوص سد معبر شهروندان پای کار بیایند.

حسینی تصریح کرد: لازم است استمرار در نظارت و کنترل نیروهای رفع سد معبر وجود داشته باشد تا دست‌فروشان دوباره در همان محل مستقر نشوند.

کد خبر 600314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.