شهر باید براساس قانون مدیریت شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: سفارش‌پذیری در خصوص سد معبر باید جمع شود، چرا که با سفارش نمی‌توان شهر را اداره کرد و شهر باید بر اساس قانون مدیریت شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی مصطفی‌زاده امروز _یکشنبه ششم شهریورماه‌_ در هشتاد و ششمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به برخورد شهرداری با دست‌فروشا، اظهار کرد: هیچ کس راضی نیست سرپرست خانواده‌ای که نان‌آور خانوار است، از درآمد خود محروم شود.

وی با بیان اینکه دست‌فروشان نیز باید امرار معاش کنند، ادامه داد: اما این موضوع دلیل نمی‌شود که آسایش شهروندان سلب شود، بنابراین باید محل مناسبی برای دست‌فروشان در نظر گرفته و در اختیار آنها قرار داده شود تا آنها نیز امرار معاش کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص ساماندهی دست‌فروشان در این شهر، اضافه کرد: طرح‌های مقابله با سد معبر نباید یک یا دوماهه باشد و پس از آن به فراموشی سپرده شود، برای موفق بودن این طرح‌ها باید استمرار و تداوم وجود داشته باشد تا به نتیجه مطلوب برسد.

وی با اشاره به لزوم برخورد قانونی با متخلفان، تصریح کرد: سفارش پذیری پیرامون سد معبر باید جمع شود چون که با سفارش نمی‌توان شهر را بر اساس قانون مدیریت کرد.

کد خبر 600295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.