هوای اصفهان برای گروه‌های حساس ناسالم/۳ ایستگاه در وضعیت قرمز

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _ یکشنبه ششم شهریورماه _ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۱۲۹ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _یکشنبه ششم شهریورماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۱۲۹ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

ایستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های باهنر با شاخص ۱۵۵، جی با شاخص ۱۸۱ و میرزاطاهر با شاخص ۱۷۳ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

ایستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های احمدآباد با شاخص ۱۱۰، انقلاب با شاخص ۱۱۰، رودکی با شاخص ۱۲۳، فرشادی با شاخص ۱۴۲، فیض با شاخص ۱۰۴، کاوه با شاخص ۱۴۹ و ورزشگاه میثاق با شاخص ۱۱۲ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

ایستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های پروین با شاخص ۹۶ و رهنان با شاخص ۸۹ در وضعیت هوای سالم (زرد) است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های استانداری اصفهان، خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست.

درحال‌حاضر تنها ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان اصفهان به جز شهر اصفهان، شاهین‌شهر، سجزی و مبارکه است که شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرار گرفتن روی عدد ۵۳ و سجزی با شاخص ۵۳ در وضعیت هوای سالم (زرد) و مبارکه با شاخص ۳۷ در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 600289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.