لزوم ساخت برنامه‌های مشارکتی مرتبط با مدیریت شهری در صداوسیما

سرپرست شهرداری رشت در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان بر لزوم ساخت برنامه‌های مشارکتی در راستای افزایش نشاط اجتماعی و مباحث فرهنگی و آموزشی مرتبط با مدیریت شهری تاکید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رشت، سیدمجتبی خدمت‌بین‌دانا در دیدار با «محمدباقر باقرزاده» مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان با اشاره به تلاش مخرب رسانه‌های بیگانه در راستای کم جلوه دادن دستاوردهای انقلاب و ایجاد ناامیدی و دلسردی میان مردم، اظهار کرد: بدون شک انتشار اخبار اقدامات و فعالیت‌های مسئولان و مدیران و نشر آن در میان مردم، دلگرمی و شادابی را برای جامعه ما به ارمغان می‌آورد.

وی با تاکید بر لزوم همکاری هر چه بیشتر نهاد شهرداری و صداوسیمای مرکز گیلان در بیان خدمات و اقدامات انجام شده، تصریح کرد: شهرداری رشت برای ساخت برنامه‌های مشارکتی در راستای افزایش نشاط اجتماعی و مباحث فرهنگی و آموزشی مرتبط با مدیریت شهری آماده همه نوع همکاری با صداوسیمای مرکز گیلان است.

سرپرست شهرداری رشت افزود: شهرداران متولیان برقراری نظم، نشاط و خدمات اجتماعی در شهرها هستند و از سوی دیگر بسیاری از اقدامات مدیریت شهری نیاز به پردازش رسانه‌ای دارد تا اخبار و اطلاعات به بهترین نحو به سمع و نظر شهروندان برسد.

کد خبر 600274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.