دستگیری سارق ۱۰۰ فقره خودرو در پایتخت

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات خودرو در شرق تهران خبر داد و گفت: متهم به ۱۰۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای اظهار کرد: روز گذشته تیم عملیات کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس در حال گشت‌زنی در محله تهرانپارس به دو نفر در حال پرسه زنی در اطراف خودروهای پارک شده مشکوک می‌شوند و متهمان را زیر نظر می‌گیرند.

وی با بیان اینکه متهمان در همین حین به باز کردن در خودرویی پارک شده در کنار خیابان می‌پردازند، افزود: مأموران سریعاً وارد عمل شده و هر دو متهم با مشاهده خودروی پلیس به صورت پیاده متواری که در یک تعقیب و گریز چند دقیقه‌ای یکی از متهمان که کوله پشتی همراه خود داشت دستگیر و متهم دیگر متواری شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه در بررسی اولیه از کوله پشتی متهم هشت دستگاه رایانه انواع خودرو کشف شد، تصریح کرد: متهم ۳۷ ساله تبعه خارجی پس از انتقال به کلانتری به ۱۰۰ فقره سرقت مشابه با همدستی متهم متواری اعتراف و اظهار کرد اموال مسروقه را به مال‌خری در خارج از تهران می‌فروختند.

سرهنگ موقوفه‌ای با بیان اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم و دستگیری همدست و مال‌خر اموال سرقتی ادامه دارد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

منبع: ایلنا

کد خبر 600205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.