هم‌افزایی مدیریت شهری، لازمه توسعه گردشگری

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان با بیان اینکه باید در جهت توسعه زیرساخت‌های تفریحی گام برداریم، گفت: ظرفیت شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری فراتر از شهر اصفهان و حتی کشور ایران است و می‌تواند در منطقه نیز به ارائه خدمات بپردازد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن رنجبر امروز_ شنبه پنجم شهریورماه _ در نشست کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان که به میزبانی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: زمانی که شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان تحویل مدیریت جدید شد، از منظر نیروی انسانی مشکلات فراوانی داشت و نیروهای این شرکت، دچار یک بی‌انگیزگی شدید بودند.

وی افزود: انتخاب هیئت مدیره قوی و کارآمد برای شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان از تأکیدات شهردار بود که با موفقیت انجام شد و با پشتیبانی‌هایی که دوره ششم شورای اسلامی شهر انجام داد، منابع اعتباری خوبی به این شرکت اختصاص یافت.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان تصریح کرد: پس از وقفه‌ای طولانی، پلمب تله‌سیژ، تله‌کابین و واگذاری که در شهر رویاها در دوره قبل مدیریت شهری انجام شده بود، همگی رفع و در فرایندهای عملکردی بهبود حاصل شد و امروز شاهد موفقیت روز افزون این شرکت در عرصه ارائه خدمات تفریحی به شهروندان و گردشگران هستیم.

رنجبر خاطرنشان کرد: لازم است هم‌افزایی کامل در مجموعه مدیریت شهری انجام شود تا شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان در مسیر توسعه آتی خود قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه باید در جهت توسعه زیرساخت‌های تفریحی گام برداریم، اظهار کرد: ظرفیت شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری فراتر از شهر اصفهان و حتی کشور ایران است و می‌تواند در منطقه نیز به ارائه خدمات بپردازد.

کد خبر 600200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.