پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه فاضلاب شهری خوانسار

فرماندار خوانسار گفت: پروژه فاضلاب شهری ۵۰ درصد پیشرفت داشته، اما ادامه اجرای این طرح با کمبود اعتبار مواجه است.

عباسعلی علی‌خاصی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تشریح پروژه‌های در دست اقدام خوانسار، اظهار کرد: یکی از پروژه‌های مهم این شهرستان، قوس ورودی شهر خوانسار است که از نقاط حادثه‌خیز محسوب می‌شود، در حال حاضر خاکبرداری پروژه به صورت مشترک توسط دستگاه‌های راهداری و شهرداری و راه و شهرسازی در حال انجام است، با تغییر ورودی شهر خودروهای سنگین از داخل شهر تردد نمی‌کنند.

وی با اشاره به پروژه تونل خوانسار- بوئین‌میاندشت، افزود: این پروژه کمبود اعتبار ندارد، مشکل قراردادی و قانونی دارد که پس از برطرف شدن مشکلات، ادامه عملیات شروع می‌شود.

فرماندار خوانسار خاطرنشان کرد: پروژه فاضلاب شهری ۵۰ درصد پیشرفت داشته، اما ادامه آن با کمبود اعتبار مواجه است.

وی تاکید کرد: شهروندان به دلیل اجرا نشدن پروژه فاضلاب در برخی محلات شهر ناراضی هستند، لذا به دنبال راهکار جایگزین برای تأمین منابع مالی هستیم.

علی‌خاصی با بیان اینکه سال ۱۳۹۶ پروژه تصفیه خانه آب شهرستان متوقف شده، خاطرنشان کرد: چند سالی است که موانع قانونی این طرح برطرف و آماده عقد قرارداد جدید است، در این زمینه مشکل تأمین منابع مالی نداریم، این پروژه مصوبه سفر استاندار و رئیس جمهور را دارد، امیدوارم با اجرای آن مشکل تأمین آب پایدار شهرستان رفع شود.

وی با بیان اینکه ۶۵۰ واحد مسکونی در مسکن مهر وجود دارد، افزود: ۱۰ سال است که سند این واحدها صادر نشده است، اما با پیگیری‌هایی که انجام دادیم تا یک ماه آینده، سند ۱۵ بلوک مسکن مهر صادر می‌شود.

فرماندار خوانسار با اشاره به تولید سالانه ۱۳ هزار تن محصولات باغی و ۵۰ هزار تن محصول کشاورزی در این شهرستان، گفت: عسل خوانسار به دلیل کیفیت و برند کشوری به خارج از کشور صادر می‌شود.

کد خبر 600197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.