اساسنامه سازمان گردشگری بازنگری شود

عضو شورای اسلامی شهر گفت: شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان باید یک بسترساز مناسب و هماهنگ‌کننده جهت توسعه امکانات گردشگری در شهر باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا سیدامیر سامع امروز _شنبه پنجم شهریورماه_ در نشست کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان که به میزبانی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان برگزار شد، با اشاره به تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری اصفهان، اظهار کرد: ابتدا باید شرح وظایف و اهدافی که در اساسنامه سازمان گردشگری در گذشته تصویب شده است را بررسی و بازنگری کنیم، سپس چهارچوب‌های موتور محرک آن تهیه شود.

وی ادامه داد: شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان باید سعی کند در این زمینه پیشنهاداتی را ارائه دهد، در واقع این شرکت باید یک بسترساز مناسب و هماهنگ‌کننده جهت توسعه امکانات گردشگری در شهر باشد.

رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت، محیط زیست و خدمات شهری تصریح کرد: در حال حاضر توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان در زمینه امکانات فنی، نیروی انسانی متخصص و شناخت دستورالعمل‌ها در کشور منحصر به فرد است.

وی با تشکر از مدیریت شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، اظهار کرد: این شرکت در بخش طراحی، مشاوره و نظارت بر اجرا در بحث بالابرها در کشور می‌تواند نقش اصلی داشته باشد و این یکی از عرصه‌های درآمدی شرکت تلقی می‌شود.

کد خبر 600188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.