برای ایجاد سازمان گردشگری با موانع جدی مواجه هستیم

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: از نظر قانونی، ستاد دائمی سفر می‌تواند ارتباط‌گیری با هتل‌ها، اصناف و آموزش و پرورش را انجام دهد؛ بنابراین پیشنهاد ما این است که دبیرخانه ستاد دائمی سفر در مجموعه شرکت توسعه سیاحتی سپاهان تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی بقایی، امروز_ شنبه پنجم شهریورماه _در نشست کمیسیون اقتصادی، گردشگری و حقوقی شورای اسلامی شهر اصفهان که به میزبانی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: برای راه‌اندازی سازمان گردشگری با موانع جدی روبه‌رو هستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه ستاد دائمی سفر برای اجرا از سوی استانداری به شهرداری‌ها ابلاغ می‌شود، این بستر می‌تواند قوی‌ترین ساز و کار موجود در زمینه مباحث گردشگری باشد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه تفریح و گردشگری دو مقوله جدای از هم هستند، تصریح کرد: از نظر قانونی، ستاد دائمی سفر می‌تواند ارتباط گیری با هتل‌ها، اصناف و آموزش و پرورش را انجام دهد؛ بنابراین پیشنهاد ما این است که دبیرخانه ستاد دائمی سفر در مجموعه شرکت توسعه سیاحتی سپاهان تشکیل شود.

بقایی خاطرنشان کرد: حوزه اداره گردشگری در دل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری از جنس مباحث فرهنگی و نرم‌افزاری است.

کد خبر 600183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.