بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۱۰۴پروژه عمران شهری و روستایی

فرماندار طارم گفت: همزمان با هفته دولت، ۱۰۴ پروژه عمران شهری و روستایی در بخش برق، گاز، کشاورزی و آبخیزداری کلنگ‌زنی می‌شود یا به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا انبارلو امروز_شنبه پنجم شهریورماه_ در جریان افتتاح برنامه‌های هفته دولت اظهار کرد: در هفته دولت ۱۰۴ پروژه عمران شهری شهری و روستایی در حوزه‌های مختلف کلنگ زنی می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه بعد از روی کار آمدن دولت سیزدهم عملیات اجرایی ساخت کلینیک حضرت زینب (ص) با ۳۵ میلیارد تومان، جذب قبر رایگان، گازرسانی به روستاهای شیت و ولیدر آغاز شده است، افزود: اتمام فاز نخست سه راهی شیت به چورزق، رفع ضعف ولتاژ برق آب بر و روستاها با نصب ۱۰ دستگاه ترانس، آبرسانی به شش روستای این شهرستان و افزایش ۳۹ هکتاری شهر آب‌بر برای احداث فازهای بعدی مسکن ملی از جمله خدمات دولت در شهرستان است.

فرماندار طارم خاطرنشان کرد: ساماندهی میدان جنوبی شهر آب بر، اتمام فاز نخست آسفالت آستاگل به درام و تخصیص اعتبار ویژه به حساب دهیاری‌ها و شهرداری‌های شهرستان انجام شده که در نوع خود بی سابقه بوده و با همت مسئولان محقق شده است.

انبارلو ادامه داد: این شهرستان ۲۱ هزار هکتار باغات زیتون، ۶۰۰۰ هکتار سایر باغات و ۱۵ هزار هکتار زمین‌های زراعی دارد.

وی از افزایش چهار برابری میزان زیتون تولیدی در این شهرستان خبر داد و گفت: سال گذشته ۲۵ هزار تن زیتون از باغات شهرستان برداشت شد و امسال این میزان افزایش چهار برابری داشته است.

فرماندار طارم تاکید کرد: تأمین آب شرب و پایدار از جمله مشکلات این شهرستان است.

حجت الاسلام منصوری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه طارم نیز با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد اهالی شهرستان مشغول کشاورزی هستند و دو مسئله حاد در این شهرستان وجود دارد. اظهار کرد: آب کشاورزی، و حقابه شهرستان طارم مسئله مهم این منطقه است.

وی اضافه کرد: ارتقای ظرفیت بیمارستان و افزایش تخت‌های بیمارستان شهرستان طارم از دیگر مشکلات این شهرستان است که باید به آنها رسیدگی شود.

کد خبر 600168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.