از برگزاری ۱۲۰ برنامه فرهنگی تا تولید مستند «سه‌آباد»

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ۱۲۰ عنوان برنامه و ۴۳۰ اجرا در محله‌های سطح این منطقه با حدود ۵۲ هزار مخاطب برگزار شد که حدود ۴۰ درصد این برنامه‌ها مشارکتی بوده است، گفت: تولید مستند «سه‌آباد» برای محله‌های امین‌آباد، محمودآباد و عاشق‌آباد از جمله اقدامات شهرداری منطقه ۱۲ اصفهان است.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اقدامات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری منطقه ۱۲، اظهار کرد: برای کمک به کانون‌های فرهنگی محله‌های سطح این منطقه ۱۷۵ میلیون تومان بودجه در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: کمک هزینه عمرانی به مساجد این منطقه ۴۴۰ میلیون تومان است، همچنین کمک هزینه تجهیز مراکز ورزشی و فرهنگی وابسته به مساجد نیز ۱۲۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: کمک به انجمن‌های مردم نهاد این منطقه، تولید مستند «سه‌آباد» برای محله‌های امین‌آباد، محمودآباد و عاشق‌آباد و تولید سریال اینترنتی قصه‌های شهر و شهروندی نیز در بودجه سال جاری این منطقه دیده شده است.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ عنوان برنامه و ۴۳۰ اجرا در محله‌های سطح این منطقه با حدود ۵۲ هزار مخاطب برگزار شد که حدود ۴۰ درصد این برنامه‌ها مشارکتی بوده است، گفت: تولید مستند «سه‌آباد» برای محله‌های امین‌آباد، محمودآباد و عاشق‌آباد از جمله اقدامات شهرداری منطقه ۱۲ اصفهان است.

رسالت اضافه کرد: در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک، اصلاح هندسی و مناسب‌سازی چهارراه توحید، خیابان بهارستان غربی، دوربرگردان خیابان آیت‌الله محمودآبادی، خیابان نیایش شهرک مهدیه، تقاطع خیابان عاشق‌آباد و خیابان مینو و راستگرد خیابان امام خمینی (ره) به امیرکبیر با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد تومان، ایمن‌سازی معابر این منطقه با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان، آرام‌سازی معابر با هزینه‌ای بالغ بر ۱.۱ میلیارد تومان، تسهیلات حمل‌ونقل عمومی و پاک با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان و خط‌کشی ترافیکی حدود پنج هزار متر با هزینه‌ای بالغ بر ۱.۲ میلیارد تومان در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان انجام شده است.

کد خبر 600147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.