آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهرستان‌های اصفهان و برخوار فردا تعطیل است

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: تمام آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری و همچنین خدمات اداری در شهرستان اصفهان و برخوار روز یکشنبه _ششم شهریورماه_ هم‌زمان با تشییع پیکر پاک عالم ربانی آیت‌الله‌العظمی محمدعلی ناصری تعطیل است.

علیرضا ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با عرض تسلیت به مناسبت ارتحال عالم ربانی، مجتهد وارسته، استاد اخلاق و واعظ متقی، حضرت آیت‌الله محمدعلی ناصری (ره) اظهار کرد: با توجه به رحلت این عالم ربانی، استاندار اصفهان سه روز در پهنه فرهنگی استان اصفهان عزای عمومی اعلام کرد.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده توسط خانواده آن عالم ربانی، مراسم تشییع پیکر پاک ایشان فردا _یکشنبه ششم شهریورماه_ برگزار خواهد شد، لذا در این تاریخ تمام آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری و همچنین خدمات اداری در حوزه اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و ادارات میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان‌های اصفهان و برخوار تعطیل است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان تصریح کرد: تمام آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری و همچنین خدمات اداری در سایر شهرستان‌های استان روز یکشنبه _ششم شهریورماه_ همچون دیگر روزهای هفته فعال است و به خدمات‌رسانی خود ادامه خواهد داد.

کد خبر 600118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.