۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
توسعه اماکن ورزشی مبارکه

شهردار مبارکه از توسعه اماکن ورزشی این شهر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان خبر داد.

محمدمهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به توجه جدی مدیریت شهری این شهر برای توسعه و مرمت اماکن ورزشی در بودجه سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: هم‌اکنون مرمت و توسعه چند طرح ورزشی با بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار، در حال انجام است.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های زمین چمن مصنوعی، افزود: اجرای این طرح‌ها در محله یک و محله هشت صفائیه و محله اسماعیل ترخان در دستور کار است.

شهردار مبارکه با بیان اینکه سه سالن ورزشی سرپوشیده در نقاط مختلف شهر نیز ساخته می‌شود، خاطرنشان کرد: این مجموعه‌های ورزشی در سه محله شیخ‌آباد، قهنویه و سرارود احداث می‌شود.

احمدی با بیان اینکه سعی داریم با توسعه اماکن ورزشی، سطح سرانه ورزشی شهر را افزایش دهیم، گفت: توسعه ورزش همگانی در محله‌های شهری از رویکردهای محوری این نهاد مردمی در شهر است.

به گزارش ایمنا، شهرستان مبارکه نگین سبز استان اصفهان یکی از شهرستان‌های بسیار مهم فرهنگی، صنعتی و کشاورزی ایران در استان اصفهان است.

مرکز این شهرستان شهر مبارکه است. این شهرستان، دو بخش و هفت نقطه شهری به نام‌های مبارکه، دیزیچه، طالخونچه، کرکوند، زیباشهر، مجلسی و دهسرخ و ۳۳ روستا در قالب پنج دهستان دارد.
بزرگترین روستای این شهرستان به نام دهسرخ، از حدود یک سال گذشته شهر شده است.

کد خبر 600072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.