خدمت‌رسانی‌ متروی اصفهان برای مراسم تشییع آیت‌الله ناصری(ره)

روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت متروی منطقه اصفهان از به‌کارگیری حداکثر توان ناوگان مترو برای خدمت‌رسانی به شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پیکر مطهر آیت‌الله ناصری (ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شرکت متروی منطقه اصفهان همزمان با برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر آیت‌الله محمدعلی ناصری (ره) فردا _یکشنبه ششم شهریورماه_ به‌منظور خدمت‌رسانی حداکثری به شرکت‌کنندگان آمادگی کامل را دارد.

با توجه به استقرار ایستگاه میدان آزادی و نزدیک بودن به محل تشییع این عالم ربانی در گلستان شهدا، پیش‌بینی می‌شود بسیاری از شرکت‌کنندگان در راستای کاهش ترافیک در سطح شهر از مترو برای جابه‌جایی استفاده کنند و به همین منظور شرکت بهره‌برداری متروی اصفهان حداکثر توان ناوگان خود را برای خدمت‌رسانی به شهروندان و شرکت‌کنندگان در این مراسم منظور خواهد کرد.

حرکت قطارها در خط یک متروی اصفهان در زمان برگزاری مراسم با کمترین سرفاصله حرکت (۱۱ دقیقه) اجرا می‌شود. شهروندان مناطق مختلف شهری و نیز مناطق یک، سه، پنج، شش، هشت و ۱۲ شهرداری در مسیر مترو می‌توانند برای سهولت شرکت در مراسم تشییع از مترو و برای حضور در آئین تشییع در میدان احمدآباد و گلستان شهدا از محورهای ترکیبی اتوبوسرانی در ایستگاه‌های، باهنر، تختی، میدان امام حسین (ع) (باغ گلدسته)، میدان انقلاب، میدان آزادی و صفه استفاده کنند.

به گزارش ایمنا، ساعت کار متروی اصفهان فردا _یکشنبه ششم شهریورماه_ طبق روال روزهای عادی و از ساعت ۶.۱۵ تا ۲۲ است.

کد خبر 600055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.