آیین بهره‌برداری از ۳ پروژه ورزشی در سطح استان اصفهان

به مناسبت هفته دولت، سه پروژه ورزشی در سطح استان بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش‌وجوانان استان اصفهان، رامین ناطقی سرپرست دفتر فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان و مردم ایران اظهار کرد: پروژه چمن مصنوعی دولت‌آباد از توابع شهرستان تیران‌وکرون در این هفته به بهره‌برداری خواهد رسید؛ این پروژه به صورت مشارکتی با شهرداری دولت‌آباد احداث شده، زیرسازی، فنس‌کشی و روشنایی برعهده شهرداری و بحث خرید و نصب چمن نیز برعهده اداره کل ورزش و جوانان بود.

وی ادامه داد: اعتبار مورد نیاز پروژه چمن مصنوعی دولت‌آباد شهرستان تیران‌وکرون، بالغ بر هشت میلیارد ریال است. پروژه دیگر چمن مصنوعی محمودیه از توابع این شهرستان است که در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

ناطقی با اشاره به سومین پروژه‌ای که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: سالن ورزشی چندمنظوره «رضا واثقی» و همیاران در شهرک امام حسین منطقه زینبیه به بهره‌برداری خواهد رسید، این پروژه به صورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان و خیر ورزشیار تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است.

سرپرست دفتر فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: با تخصیص اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری، تعداد قابل توجهی از پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 600008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.